return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 
[24/12] 20 Years Yves Deruyter @ Cherry Moon

Moondust
quote:
Originally posted by Hydra
Er gaan hier nu waarschijnlijk een paar mensen raar kijken, maar ik vond het echt ZALIG!!! Beste discotheek-feestje da'k ooit gedaan heb. Op elk moment stond er wel iemand op de vingers te fluiten of te roepen. Echt fantastische sfeer!!

welcome to cherrymoon ;)
't is net die sfeer die cherrymoon zo uniek maakt(e)

ook dikke proficiat aan YDR 't was echt de max om deze klassiekers nog es door de cherryspeakers te horen!!!

echt super feestje volgend jaar 21 YEARS YDR?
zo heb ik op een waardige manier afscheid kunnen nemen van cherrymoon

de beta's heb ik niet gezien ofwel had ge ulderen T-shirt nie aan ofwel lag het aan mij :D ben dan ook grootste deel van avond aan bar blijven hangen :p elof heb ik wel nog gezien
Tutti
Ging der met momenten stevig aan toe maar was een super vet feestje. Na al die jaren Cherry Moon nog eens binnenstappen heeft wel iets.

Ons feestvarken Yves heeft er een serieuze lap op gegeven. ;) Op naar 25 jaar Yves DeRuyter @ ….

En de movies ...

Bij niet afspelen van de filmkes, download en installeer de divx codec
MikeVee
Was wel een leuk feestje, goede sets gehoord.
Hoeveelheid volk was ideaal, nooit te druk zodat het binnen geen sauna was, smorgens wel wat te weinig volk.
Spijtig da'k MIKE en Cosmic Gate gemist heb :(
Sven Lanvin wel een OK setje voor de CM.
Nico Parisi viel mee.
Goei set van YDR (had gedacht dat ge te zat ging zijn en uw mixen op geen kloten gingen trekken :o maar dat was gelukkig niet het geval).
Cor Fijneman was veel te zwaar.
Tofke zen setje was ook dik in orde.
Fred baker vond ik niet zo goed
Marcel Woods was wel OK
Te weinig van Kevin en PhiPhi gehoord :( om een deftige mening te vormen.
Cherry volk nog juist hetzelfde (was al een aantal jaar geleden dak er nog geweest was), enkel in Belgïe komen ze me 4 keer vragen of ik bollen heb. Zie ik er misschien uit als dealer :rolleyes: .
Elof ook zien rondlopen, stond dan ook tijdens het begin van YDR vlak voor mij, Aurélie ook gezien toen ze een plaat kreeg (roepen had geen zin, en u nadien ook nimeer gezien, had anders wel goeiedag gezegd) en andere BetTA's ken ik niet van uitzicht dus niet herkend.

Nu maar wachten op het feestje 25Y YDR hé, voor weer zo een line-up in een club.
Moondust
quote:
Originally posted by TOR

10 Public Energy - Three'o'Three

:crazy:
mijn "wens" kwam uit!!
dj Elof
Tiens tiens... the enemy is closer than we think! Hahaha, grapje Mike Vee. Wel spijtig dat je je niet komen voorstellen bent. Trouwens, tijdens de set van YDR stonden we eigenlijk allemaal beetje zot te doen. En de eerste keer dat ik zelfs gedanst heb op retro van dit genre :D

De foto van mij en Carmen, pfffieuw... trekt weer op niet veel :haha:

Een tip voor 25 jaar YDR: aangezien er in BE niet veel clubs meer overblijven, huur een megakot af in Duitsland of zo. En dan met de bus ernaar toe!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium