|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Precies wa gemist :(
wa er gebeurt was: een of andere :whip: heeft wa in men drinken gedaan vrijdagavond en aangezien ik daar absoluut ni tegen kan heb ik inwendige bloedingen gekregen in maag, nieren, longen en hals... heel erg fijn :mad: Heb dus van vrijdagavond tot deze middag int ziekenhuis geweest
YDR moeten missen en genen t-shirt :confused: |
toch ni die dat ik peis he, als zo is zijn u ogen nu wel zeker open gegaan he, veel te goed zijt ge
grrrrrrrrrrr
beterschap meid
xxx
sms you later today |
|
|
| YDR |
| quote: | Originally posted by Hydra
Er gaan hier nu waarschijnlijk een paar mensen raar kijken, maar ik vond het echt ZALIG!!! Beste discotheek-feestje da'k ooit gedaan heb. Op elk moment stond er wel iemand op de vingers te fluiten of te roepen. Echt fantastische sfeer!!
Proficiat Yves en dat er nog veel jaartjes mogen bijkomen! |
Zal ik proberen te doen ! ;) |
|
|
| YDR |
| Er zijn nog enkele T shirts te koop... Voor wie er interesse in heeft. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by YDR
Er zijn nog enkele T shirts te koop... Voor wie er interesse in heeft. |
Nog eens een wedstrijdje houden op dit forum? :toothless |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik was vooral onder de indruk van het interieur, heel stijlvol.. had dat niet verwacht eigenlijk. vergeleken bij Illusion of bijvoorbeeld ook Fuse is de Cherrymoon echt wel omg :eyes:
Conclusie: het was zalig :) |
Ik had een oud interieur verwacht maar dit was niet zo. CM is echt wel een zeer mooie dancing. Lang geleden dat ik zo'n mooie heb gezien!
Verder was het wel een leuke en harde avond:)M.I.K.E. & Franky Jones vond ik allebei lekker! En die laser:crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|