|
|
| Antony |
ja kelly, das op zen minst 'sneu' eh :sadgreen: twas pertang nog goe in illusion, spijtig da er zo'n dingen gebeuren.
ben ook ni kunne gaan naar ydr, ma dan weer om familiale redenen... en kheb er precies wel iets gemist, ma als Yves nog effe doorgaat ist binnekort 25 years eh :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kelly*
wa er gebeurt was: een of andere :whip: heeft wa in men drinken gedaan vrijdagavond en aangezien ik daar absoluut ni tegen kan heb ik inwendige bloedingen gekregen in maag, nieren, longen en hals... heel erg fijn :mad: Heb dus van vrijdagavond tot deze middag int ziekenhuis geweest
|
Da klinkt idd ni echt gezond. Veel beterschap! |
|
|
| TOR |
dat is wat ik noem een vet feest! toen we rond half zeven huiswaarts vertrokken zat het nog steeds goed vol.. zelf had ik nog wat langer willen blijven, maar de plicht riep natuurlijk.
het ging er vooral snoeihard aan toe, hehe.. enkel Elof durfde wat trance te spelen (Darren Tate - Venus :eyes: ). Yves draaide een vettige retro-set van twee uur (technisch heel sterk overigens) :crazy: Heb de tracklist trachten bij te houden, maar mijn kennis is helaas niet zo grondig op dat vlak.. ook van Mike, die helaas maar drie kwartier draaide en zeer vroeg op de avond, heb ik de tracklist.
M.I.K.E.
01 Buy Now - For Sale
02 The Drill - The Drill
03 Mode Hookers - Breathe
04 ID (perry)
05 Perry O'Neil - Numb
06 Absolute - Daydream
07 ID (svd)
08 ID
Yves Deruyter
01 Cherrymoon Trax - The House of House
02 Drax ltd. II - Amphetamine
03 ID
04 Underworld - Born Slippy
05 Jens - Loops & Things
06 ID
07 Virtual Zone - Virtual Zone
08 ID (robert armani)
09 Reaching Out
10 Public Energy - Three'o'Three
11 ID
12 Robert Armani - Hit Hard
13 ID
14 PMC - Subplate(?)
15 ID
16 Bonzai Channel One - Bonzai Channel One
17 ID
18 Dream Your Dream - Shouskin
19 Emmanuel Top - Acid Phase
20 ID
21 ID
22 ID
23 Lambda - Hold on Tight
24 Felix - Don't You Want Me
25 Yves Deruyter - The Rebel
26 ID
27 ID
28 ID
29 ID
30 DHS - House of God(?)
31 ID
32 ID
33 ID
34 D-Shake - Yaaaah(?)
35 Jones & Stephenson - The First Rebirth
Ik was vooral onder de indruk van het interieur, heel stijlvol.. had dat niet verwacht eigenlijk. vergeleken bij Illusion of bijvoorbeeld ook Fuse is de Cherrymoon echt wel omg :eyes:
Conclusie: het was zalig :) |
|
|
| Gladius |
| auch, veel beterschap kelly =< |
|
|
| YDR |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hierzie, het feestvarken is nog wakker!
Mr. Yves, het zat goed gisteren in Cherry Moon. Veel oude bekenden uit diverse discotheken gezien. En twee uur staan meeshaken op de, toch wel zwaar overstuurde :D , set van dj Yves Deruyter. Mijn magisch moment was toen je Virtual Zone oplegde. Wie had ooit gedacht dat in Cherry Moon te horen :eek:
Gisteren ook weer wat bijgeleerd: nooit Pioneers onder en boven elkaar zetten, want op de stop knop duwen van de verkeerde CD speler is te vlug gebeurd.
Ik heb vlug een lijstje gemaakt met enkele nummers die ik mij herinner gedraaid te hebben: http://www.djelof.be/phpBB2/viewtop...=asc&highlight=
Yves, nogmaals bedankt om deel te mogen uitmaken van alweer een legendarische party in de geschiedenis van België! |
Gij ook e !!! En ja t was zeer leuk in de CM... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|