|
|
| YDR |
| quote: | Originally posted by Moondust
tuurlijk nie en 'k moet eerst zelf draaien daarmee heb ik nen schonen bonus om uit te geven daarna ( dan maar es een week niet naar platenboer)
ja ge moet weten cherry ligt mij echt zeer nauw aan het hart ligt op 20 minuten rijden van mijn deur, was eerste club waar ik ooit binnenwandelde (was wel nog geen 16 maar toen was da nog zonder lidkaart en checkten ze enkel vrouwen hun paspoort :) ) ben er jaren lang ieder weekend geweest dus vind het echt zeer jammer dat em sluit en wil dus ZEKER afscheid komen nemen...mooie herinneringen maar...
FORWARD EVER BACKWARD NEVER!!! |
Respect man ! ;) |
|
|
| YDR |
| Daarom dat dak eraf moet !!! ;) |
|
|
| Moondust |
1 ding is wel jammer 't was altijd mijn droom geweest om es in cherry te draaien, jammer dat die nooit in vervulling zal gaan nu...maar wie weet wat ligt er in toekomst nog te wachten...
en da dak gaat er zeker af!!! 't sawel zijn als hij toch sluit...who cares dat er geen dak meer opstaat :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by YDR
van 6u s' morgens op en af. |
en 's avonds? :)
bij ons gaat het kerstfeest 's middags door op zondag..
wordt een ramp, hehe |
|
|
| YDR |
| Das toch super dan zal de sfeer er wel in zitten s' middags op t familie feest !!! hehe... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|