|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Crapperz. Aangezien ik geen mengpaneel op m'n pc heb is dit toestel dus eigenlijkongeschikt voor het doel waarvoor ik het wou gebruiken :sadgreen: |
Op je PC moet je geen mengpaneel hebben. Je sluit de console via een USB cable aan op je PC en via cinch ga je naar het extern mengpaneel. Wil je bijvoorbeeld enkel mixen opnemen op je PC dan is er geen extern mengpaneel nodig. |
|
|
| stevieboy32808 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Op je PC moet je geen mengpaneel hebben. Je sluit de console via een USB cable aan op je PC en via cinch ga je naar het extern mengpaneel. Wil je bijvoorbeeld enkel mixen opnemen op je PC dan is er geen extern mengpaneel nodig. |
VRANTIQUE!!! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by stevieboy32808
VRANTIQUE!!! |
braaf jongen, braaf... |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Welke console gebruik jij om op uw pc aan te sluiten?
Iemand een tip, ik ben ook aan het uitzien naar een console. |
|
|
| Push2005 |
[QUOTE]Originally posted by dj Elof

Die pc software dat ge hier op ziet is toch virtual dj hé ? Mijne maat heeft da ook;en ik heb me daar es mee proberen bezighouden maar die beats adjusten vind ik toch maar vre omslachtig ze. Ja, je kan op "Automix" drukken; maar ik blijf er bij dat ik da een flauwe funtie vind.
En ok; mp3s zullen wellicht de toekomst uitmaken van het dj'en; maar met de pc erbij vind ik da toch geen goede evolutie.
- Je hebt totaal geen technische vaardigheden of feeling met de muziek meer nodig; je drukt op Automix en je laat de pc het werk doen.
- De Dj klikt maar wat op zijn muis... ik vind het toch leuker als een dj met vanalles bezig is.
- Dit zal er voor zorgen dat IEDEREEN dj wordt; er zijn er al zoveel nu; maar dit zal echt tot een overflow leiden. Als je er nu voor kiest als hobby te dj'en moet je er wel enigzinds een budget aan spenderen en moet je dus dat risico overwegen. Zo blijven de niet echte addicts er -godzijdank- van weerhouden om dat ook te doen. Er is gewoon niets meer aan dan.
En dan nog iets over dance-tunes enzo; inderdaad vré handig dat je daar je stuff zo vroeg kan kopen. Maar die mp3s zijn "maar" 192kbps gecodeerd en als ge da op een echt ferm systeem wilt afspelen dan hoor je toch wel dat die muziek gecomprimeerd en niet zo zuiver als een vinyl klinkt.
Maar cd's en mp3s zijn nu wel onmisbaar geworden. Ik heb ook gekozen om met een kwalitatieve cd-speler te starten ziehier :p ; daarmee kan je evengoed met vinyl als met cd overweg.
Nuja; al die technologie opent meer mogelijkheden; maar ik hoop dat de dj geen passieve zak wordt zonder kennis over de muziek :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|