|
|
| dj Elof |
Een kwartier? Amaai, zo krijgt speed-mixing een heel nieuwe betekenis :D
Yveske, technische vraagske. Welke CD spelers staan er in de kleine zaal? |
|
|
| Nabistai |
Het artikel zelf gaat in feite over het stoppen van de Cherry Moon, in tegenstelling tot Culture Club dat vermeld wordt in 'Night Fever' - Ik quote 'zowat het Europese clubequivalent van de Michelingids'. In het artikel verteld Rudy Pincé (eigenaar CM)dat de reden van de sluiting te zoeken is bij het feit dat de huisstijl, Techno en House, uit de mode zijn.
Maar bij een tweede keer lezen ontdek ik da de voormalige CM Dj's me nieuwjaar 15-minuten durende setjes zullen spelen (en dus ni op Yves zijn 'verjaardagsfeestje').
(Het staat trouwens bij Life > Vandaag)
Carry on |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Moondust
public energy - three O three
|
:crazy: |
|
|
| Antony |
ok dan... over de sluiting haddek ook al iets gelezen in de weekend krant. vergelijking me carré werd veel gemaakt, die zijn 4 avonden per week open, met elke avond andre stijl. en ook after-work feesjes zijn in... zo zou je je zaakje levend kunnen houden naart schijnt :)
btway: Yves interview op topradio nu |
|
|
| Antony |
op de radio zijde al even harde reclame-man eh :p al 40 keer u-zelf horen zeggen da ge Yves Deruyter zijt
en de flauwe grapjes zijn der live ook bij, ma die zijn te smaken zenne :D hehe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|