return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 
[24/12] 20 Years Yves Deruyter @ Cherry Moon

YDR
quote:
Originally posted by TOR
dit is net het probleem, denk ik. muziek moet uit het hart komen en niet uit het hoofd. in Infinity mis ik het gevoel dat vroeger in de platen van Yves zat. iedere release sprong er vroeger uit, gewoon omdat Yves zijn eigen ding deed.. hoeveel platen ken je die iets weghebben van Feel Free? geen enkele. hoeveel platen ken je die gelijken op Infinity? duizenden!

ik kan verkeerd zijn hé Yves, maar ik heb de indruk dat je de voeling met de muziek - met trance althans - enigszins kwijt bent (wat ik zeker niet veroordeel als je al zolang meedraait!). die indruk had ik eigenlijk ook met Born Slippy..

meegaan met je tijd is eigenlijk een verkeerd uitgangspunt.. omdat de nummers die je uitbrengt dan niet te onderscheiden zijn tussen de massa. je zet je voortbestaan zo veeleer op het spel dan het te verzekeren. correct me if i'm wrong.

dit alles neemt natuurlijk niet weg dat ik veel respect voor je heb :) je was jarenlang één van de pioniers op het vlak van elektronische muziek hier in België.. maar die status mis ik vandaag eerlijk gezegd.

Feel free was vroeger en infinity nu. Ik zal zeggen met infinity sta ik in duitsland op nummer 1 als trance plaat van de maand, sorry maar dan denk ik toch dat ik nog altijd goed bezig ben. En in de zwitserland op nummer 2.
Tis natuurlijk als je nu iets uitbrengt dan trekt alles op elkaar... Ik doe gewoon mijn ding en we zien wel, soms goed en soms iets minder... Maar we zijn allemaal maar mensen e !

En zoals ik al eens gezegd hebt ergens op t forum hier dat t echt nimeer gemakkelijk is om iedereen gerust te stellen.

Grtz YDR ;)
TOR
dan doet Infinity het toch beter dan ik had verwacht, hehe

pas op, ik bedoelde geenszins dat je slecht bezig bent hé Yves :) je vroegere platen brachten - en brengen nog steeds - gewoon meer teweeg bij me, omdat ze uniek waren (en nog steeds zijn!). maar dat zal hoofdzakelijk met persoonlijke smaak te maken hebben.. ce qui plaît à l'un, ne plaît pas forcément à l'autre.

ik wou gewoon even mijn visie geven en zien hoe je er tegenover stond. :)
YDR
quote:
Originally posted by TOR
dan doet Infinity het toch beter dan ik had verwacht, hehe

pas op, ik bedoelde geenszins dat je slecht bezig bent hé Yves :) je vroegere platen brachten - en brengen nog steeds - gewoon meer teweeg bij me, omdat ze uniek waren (en nog steeds zijn!). maar dat zal hoofdzakelijk met persoonlijke smaak te maken hebben.. ce qui plaît à l'un, ne plaît pas forcément à l'autre.

ik wou gewoon even mijn visie geven en zien hoe je er tegenover stond. :)

Ik sta er heel goed tegenover... ;) Ik weet wat ik doe (soms toch). hehe...
In ieder geval hier in België is t zeer moeilijk da kan ik u verzekeren !!!
Toni_D2
quote:
Originally posted by YDR
In ieder geval hier in België is t zeer moeilijk da kan ik u verzekeren !!!

Heeft u dan meer succes in het buitenland? :conf:
YDR
Toch wel volgens mij. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium