|
|
| FUSyke |
Wie komt er allemaal?
* FUSyke + vriendin |
|
|
| YDR |
| Tis tot 12 s' middags open... |
|
|
| Moondust |
| quote: |
Een van de laatste kansen om te feesten in de CM
Ni dak het de laatste jaren goed vond, maar toch. Een sluiting van een zaak met zo een naam :( |
YDR zal het bericht ook met pijn in het hart moeten vernemen hebben denk ik
En nu mag ik es kritiek geven! :D
allemaal vinden ze sluiting van cherry zo jammer, club met zo'n geschiedenis en naam...en langs andere kant zitten ze YDR maar kritiek te geven...maar wie was er resident in beginperiode van cherry en zorgde voor cherrymoon trax zoals "the house of house" maw wie heeft cherry destijds groot gemaakt denkt ge? allemaal kritiek geven ma ze weten met moeite wat hij voor de belgische housescene betekende alleen al z'n optreden op mayday zegt al genoeg( en dan heb ik het niet over die belachelijke versie in belgië maar op de échte mayday in duitsland). en maar zeggen dat zijn muziek niet meer is wat het geweest was, misschien? maar denkt ge moest hij nu een nummer als animals uitbrengen dat hij geen kritiek zou krijgen? terwijl testijds iedereen het super vond? hij probeert gewoon met z'n tijd mee te gaan en dat lukt hem volgens mij redelijk anders draait ge geen 20 jaar mee ge moet nu eenmaal mee evolueren als ge wilt blijven bestaan. hij weet volgens mij perfect waar hij met bezig. Er zijn ook nummers van hem die ik minder vind maar das toch normaal dat niet alles even goed kan zijn?
Het feit dat jong talent geen kans heeft moet ik wel zeggen klopt ook wel!!! heel wat talent waarvoor men niet eens de moeite doet om es naar te luisteren, écht wel jammer 't is kwestie van juiste persoon op juiste plaats op juiste moment
soit das mijn menig é :toothless
ik kom zeker afscheid nemen van cherry den 24e ( want met nieuwjaar laatste keer gaat er té veel volk zijn peis ik :tongue2 ) |
|
|
| YDR |
| quote: | Originally posted by Moondust
YDR zal het bericht ook met pijn in het hart moeten vernemen hebben denk ik
En nu mag ik es kritiek geven! :D
allemaal vinden ze sluiting van cherry zo jammer, club met zo'n geschiedenis en naam...en langs andere kant zitten ze YDR maar kritiek te geven...maar wie was er resident in beginperiode van cherry en zorgde voor cherrymoon trax zoals "the house of house" maw wie heeft cherry destijds groot gemaakt denkt ge? allemaal kritiek geven ma ze weten met moeite wat hij voor de belgische housescene betekende alleen al z'n optreden op mayday zegt al genoeg( en dan heb ik het niet over die belachelijke versie in belgië maar op de échte mayday in duitsland). en maar zeggen dat zijn muziek niet meer is wat het geweest was, misschien? maar denkt ge moest hij nu een nummer als animals uitbrengen dat hij geen kritiek zou krijgen? terwijl testijds iedereen het super vond? hij probeert gewoon met z'n tijd mee te gaan en dat lukt hem volgens mij redelijk anders draait ge geen 20 jaar mee ge moet nu eenmaal mee evolueren als ge wilt blijven bestaan. hij weet volgens mij perfect waar hij met bezig. Er zijn ook nummers van hem die ik minder vind maar das toch normaal dat niet alles even goed kan zijn?
Het feit dat jong talent geen kans heeft moet ik wel zeggen klopt ook wel!!! heel wat talent waarvoor men niet eens de moeite doet om es naar te luisteren, écht wel jammer 't is kwestie van juiste persoon op juiste plaats op juiste moment
soit das mijn menig é :toothless
ik kom zeker afscheid nemen van cherry den 24e ( want met nieuwjaar laatste keer gaat er té veel volk zijn peis ik :tongue2 ) |
Thanks man ! Eén ding moet ik nog wel zeggen en dat is dat t nieuwe talent t heel moeilijk gaat hebben want t is zelfs voor diegene die al bestaan en bekend zijn ook ni gemakkelijk meer !!! En dat is ECHT de waarheid, BELIEVE ME !!!
Grtz YDR;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Moondust
hij probeert gewoon met z'n tijd mee te gaan en dat lukt hem volgens mij redelijk anders draait ge geen 20 jaar mee ge moet nu eenmaal mee evolueren als ge wilt blijven bestaan. hij weet volgens mij perfect waar hij met bezig. |
dit is net het probleem, denk ik. muziek moet uit het hart komen en niet uit het hoofd. in Infinity mis ik het gevoel dat vroeger in de platen van Yves zat. iedere release sprong er vroeger uit, gewoon omdat Yves zijn eigen ding deed.. hoeveel platen ken je die iets weghebben van Feel Free? geen enkele. hoeveel platen ken je die gelijken op Infinity? duizenden!
ik kan verkeerd zijn hé Yves, maar ik heb de indruk dat je de voeling met de muziek - met trance althans - enigszins kwijt bent (wat ik zeker niet veroordeel als je al zolang meedraait!). die indruk had ik eigenlijk ook met Born Slippy..
meegaan met je tijd is eigenlijk een verkeerd uitgangspunt.. omdat de nummers die je uitbrengt dan niet te onderscheiden zijn tussen de massa. je zet je voortbestaan zo veeleer op het spel dan het te verzekeren. correct me if i'm wrong.
dit alles neemt natuurlijk niet weg dat ik veel respect voor je heb :) je was jarenlang één van de pioniers op het vlak van elektronische muziek hier in België.. maar die status mis ik vandaag eerlijk gezegd. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|