|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Moondust
btw die mannen van cherry gaan mij daar toch nie weer een nief lidkaart aansmeren é voor dien 1 keer da'k er nog kom...denk dat mijn oude al een jaar of 2 vervallen is :D
en die commentaar op 't forum 't ja ge weet dat ze hier zééééér kritisch zijn en het minste dat ge fout doet moogde 't hier horen. natuurlijk zijn ze ook wel eerlijk als't goed is zullen ze 't ook zeggen en als ze dat dan zeggen was het écht wel goed.
trouwens denk niet dat iemand als yves daar nog echt wakker van ligt, als ge al zo lang meedraait trekt ge u da denk ik allemaal nie meer zo neig aan. al is het natuurlijk plezanter als mensen komen zeggen dat het goed is. volgens mij denk hij gewoon iets in aard van "yeah yeah lach maar, ik heb er toch mooi mijn beroep van kunnen maken en gij moogt iedere morgen om half 7 opstaan om naar u werk te gaan"
:D |
Inderdaad, der zijn der altijd die 't proberen beter te weten ('k wil daar niemand persoonlijk mee aanvallen), maar uiteindelijk hebben ze nog nie half zoveel bereikt als den Yves. Het is nu eenmaal zo dat er veel negatieve kritiek gegeven wordt op DJ's. Van als er bijvoorbeeld eens een mindere plaat in een set zit, is heel de set al slecht voor sommigen. |
|
|
| Nabistai |
Damn, dat vind ik wel zwaar kut :confused: |
|
|
| Kaidreas |
Wooooooooooooot 25 december yves de ruyter @ aspibal sint antonius (zoersel)
joy Yves for teh win!1!1!1!1!1!:cool: :p
mss kom ik wel af |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Synthesia
T'zal wel zijn :D...als ik dan al tenminste niet in Spanje zit (waarvoor ik wel een beetje vrees :s) |
allee nu weer Spanje.... gij zijt ook nooit thuis he! :whip: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
allee nu weer Spanje.... gij zijt ook nooit thuis he! :whip: |
wat jij zegt ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|