|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Loraine
Okay, zenne playlists zien er nie verkeerd uit, maar heeft hij LIVE nog (steeds) "the skillz" ?? Kmoe eerlijkheidshalve zeggen dat ik |
HOHO!! Dj Jean heeft ThE sKiLlZ! Niet Gielen. Hij moet nog veel credits verzamelen om de titel: 'I hAvE tHe SkIlLz' te mogen dragen. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by New Wave
HOHO!! Dj Jean heeft ThE sKiLlZ! Niet Gielen. Hij moet nog veel credits verzamelen om de titel: 'I hAvE tHe SkIlLz' te mogen dragen. |
HAHAHAHAHAHA ! :haha: Jean...Johan..tis mij blijkbaar allemaal om het effen :clown:
Owja Kelly: ik zal zekers de groeten overbrengen ! ;)
T wordt ook us hoognodig tijd dat wij trance chicas ons weer opnieuw verenigen dacht ik zo ! Zet Intuition Winter Event, zaterdag 11 maart 2006 maar in je agenda !:D
Je weet inmiddels waar je je voiture kunt stallen :happy2: |
|
|
| Buoyant |
ik zie dit wel zitten eigelijk, het maakt mij niet veel uit dat het dan die datum is, ik zou zeker voor zowel de dj's als de muziek gaan.
Het is precies leuker om vooral met nieuwjaar u eigen van de wereld te zuipen? Wat is daar nu leuk (of tegenwoordig stoer) aan. Dat kan op andere dagen toch ook nog? Kheb weinig zin om weer naar zo van die lauwe fuiven te gaan zoals alle andere jaren, ben ik een beetje beu. Ik heb gelukkig wel vrienden die van dezelfde muziek houden als mij!!! Dus alleen hoef ik al zeker niet te gaan en zal er dus wel genoeg gezelligheid zijn. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Loraine
Owja Kelly: ik zal zekers de groeten overbrengen ! ;)
T wordt ook us hoognodig tijd dat wij trance chicas ons weer opnieuw verenigen dacht ik zo ! Zet Intuition Winter Event, zaterdag 11 maart 2006 maar in je agenda !:D
Je weet inmiddels waar je je voiture kunt stallen :happy2: |
genoteerd! next time moet iemand anders maar rijden
:whip: |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ik heb gelukkig wel vrienden die van dezelfde muziek houden als mij!!! |
Ge hebt toch chance met mij he :p
| quote: | Originally posted by Buoyant
Dus alleen hoef ik al zeker niet te gaan en zal er dus wel genoeg gezelligheid zijn. |
Allez, al maar goed dat ik dan toch ne auto heb :toothless
Enfin, zie het zelf ook wel zitten hoor.
Dus wie weet zijn dan we dan nog eens van de partij :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|