return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
[31 Dec] United In Trance NYE - Asta

pooley
Ge gaat ni om dj's te zien, ge gaat voor de muziek.
Loraine
Uiteraard present hè :D
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
Ge gaat ni om dj's te zien, ge gaat voor de muziek.

mo jowel hoeveel gaan er ni voor den DJ=naam,zet 5 onbekende namen op een affiche en der komt geen kat. Soit daar ga get ni om wie gaat er nu uit voor de muziek op oud en nieuw ...
DJ Sid
mij interesseert het persoonlijk ook geen z*k wie er draait op de oudejaarfuif waar ik naartoe ga (wss in Peer), als k mij ma kan amuseren, en voor mij hoeft da echt ni allemaal kwaliteitsmuziek enzo te zijn, gewoon wa commerciele stuff enzo :)
en genoeg bier natuurlijk ;) om dan smorgens om 7uur met t fietske naar huis te rijden met stuk in uw kloten en over die tocht 1uur doen terwijl ge normaal der 15min op fietst :p

dás oudejaar voor mij :p

(valt wel tegen dak smiddags altijd bij men bomma moet zijn voor men nieuwjaarsgeld enzu, maja da heb k er voor over :p)

alsk zelf gevraagd word om op oudejaar te draaie, zou'k et ook nooit doen (tenzij er heel wat poen mee te scheppen valt :p)
Loraine
Kleine toevoeging in de line-up (werd gister bekend gemaakt)

- Johan Gielen [Tunes For You] zal ook present zijn tijdens de United in Trance NYE

(:thepirate Ben daar persoonlijk nie zo van gecharmeerd maar goe.... kzal toch veel in Area 2 te vinden zijn voor Leon en Jonas/Estuera dussss.....:D )

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium