|
|
| pooley |
| Ge gaat ni om dj's te zien, ge gaat voor de muziek. |
|
|
| Loraine |
| Uiteraard present hè :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Ge gaat ni om dj's te zien, ge gaat voor de muziek. |
mo jowel hoeveel gaan er ni voor den DJ=naam,zet 5 onbekende namen op een affiche en der komt geen kat. Soit daar ga get ni om wie gaat er nu uit voor de muziek op oud en nieuw ... |
|
|
| DJ Sid |
mij interesseert het persoonlijk ook geen z*k wie er draait op de oudejaarfuif waar ik naartoe ga (wss in Peer), als k mij ma kan amuseren, en voor mij hoeft da echt ni allemaal kwaliteitsmuziek enzo te zijn, gewoon wa commerciele stuff enzo :)
en genoeg bier natuurlijk ;) om dan smorgens om 7uur met t fietske naar huis te rijden met stuk in uw kloten en over die tocht 1uur doen terwijl ge normaal der 15min op fietst :p
dás oudejaar voor mij :p
(valt wel tegen dak smiddags altijd bij men bomma moet zijn voor men nieuwjaarsgeld enzu, maja da heb k er voor over :p)
alsk zelf gevraagd word om op oudejaar te draaie, zou'k et ook nooit doen (tenzij er heel wat poen mee te scheppen valt :p) |
|
|
| Loraine |
Kleine toevoeging in de line-up (werd gister bekend gemaakt)
- Johan Gielen [Tunes For You] zal ook present zijn tijdens de United in Trance NYE
(:thepirate Ben daar persoonlijk nie zo van gecharmeerd maar goe.... kzal toch veel in Area 2 te vinden zijn voor Leon en Jonas/Estuera dussss.....:D ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|