return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
verlanglijstjes

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by mrcanon
24 december = kerstavond = my birthday

Toeval, mijn jongste zusje is ook op die avond geboren. De weeën begonnen tijdens het kerstdiner :)

Wel sad story kerel :sadgreen:
Hopelijk vind ge snel opnieuw iemand :)
Antony
quote:
Originally posted by mrcanon
Knap, lief meiske, die mij veel warmte en genegenheid kan geven. Na 2.5 jaar vrijen alleen komen te staan. T'verlangen naar die warmte is erg groot.

Maja zoiets brengt sinterklaas of de kerstman* nie :(

Ironisch genoeg is die relatie begonnen op 24 december = kerstavond = my birthday, dan was da zalig, ma nu wa treurig.

Ma zoals ik al zei vrees ik er toch voor. :sadgreen:

tijdes de kerstperiode isda zowieso voor iedere single jongen/meisje... idd, 2,5 jaar is wel een tijdje en dan die ironie nog... kleef me u mee :( al hopek da er voor mij ook zo 1tje onder den boom staat op de Antwerpse Grote Markt... :)
mrcanon
Thx Jasper, zal het al moeten zijn tijd geven. Uiteindelijk zal ik wel terug iemand vinden. Zoeken helpt nie eh, da moe al van zelf komen. Plots die persoon ontmoeten wanneer ge het nie verwacht.
mrcanon
gij ook thx antony, we zullen samen eens gaan kijken op de Antwerpse Grote Markt ;)
Antony
cava, gaan van jenever- tot jeneverkraam, en op den duur zien ze der allemaal even mooi en knuffelbaar uit :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium