|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ziet er idd goed uit. enkel jammer precies dat ze ook de joysticks van x-box gaan gebruiken (of dezelfde vorm) ik vind ze maar onhandig.
Maar eigenlijk is de strijd tussen X-box/playstation maar dom. de meeste games komen toch op de twee consoles uit.
en die krachtigheid van de machines merk je bijna toch niet (mja minder laadtijd mss) kweet eigenlijk nog niet goed wat ik ga aanschaffen, mss een deftige gamepc. anyways de x-box zal toch pas in maart verkrijgbaar zijn, nu is het enkel op reservatie :p |
Concurentie he, gaat om miljoenen dollars. Ik blijf gamen op de PC. Vind ik prima zat. Een spel op de xbox 360 zijn zoooo duur. Echt te belachelijk voor woorden. |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by New Wave
Veelbelovende woorden. :) En aangezien er al vele klachten zijn over de Xbox360 verwacht ik dat veel mensen nu toch op de ps3 wachten. |
wanneer zou die uitkomen? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by JdDark
wanneer zou die uitkomen? |
Preparations are under way for launch of PS3 and new generation software in the spring of 2006. |
|
|
| Antony |
| jaja, wa een machien... gaan de games nog kunnen volgen? :p ik wacht wel tot hij een dik jaar in de rekken heeft gelegen en er een pak van zijn prijs af is. Misschien zijn er tegen die tijd al platinium titels... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
jaja, wa een machien... gaan de games nog kunnen volgen? :p ik wacht wel tot hij een dik jaar in de rekken heeft gelegen en er een pak van zijn prijs af is. Misschien zijn er tegen die tijd al platinium titels... |
Voor zover ik weet blijft de prijs van de spelconsoles vrij stabiel. Een ps2 kost al langer dan een jaar 150 euro. Ik hoorde ook al dat de xbox360 zelfs met verlies zou verkocht worden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|