return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
verlanglijstjes

jp
in dure XBOX :eek:

http://cgi.ebay.com/Microsoft-Xbox-...1QQcmdZViewItem
New Wave
mwhoehaha, wat een atser. :p
Nieuwe playstation overtreft de xbox :p
Kaidreas
^hangt er vanaf hoe je het wil bezien. kheb op de 3.60 gespeeld en ik moet zeggen. de ps3 moet hard zen best doen om de nieuwe x-box te overtreffen.
er komen trouwens een hoop rpg's uit op de X-box :cool:
New Wave
quote:
Originally posted by Kaidreas
^hangt er vanaf hoe je het wil bezien. kheb op de 3.60 gespeeld en ik moet zeggen. de ps3 moet hard zen best doen om de nieuwe x-box te overtreffen.
er komen trouwens een hoop rpg's uit op de X-box :cool:

Veelbelovende woorden. :) En aangezien er al vele klachten zijn over de Xbox360 verwacht ik dat veel mensen nu toch op de ps3 wachten.
Kaidreas
^ziet er idd goed uit. enkel jammer precies dat ze ook de joysticks van x-box gaan gebruiken (of dezelfde vorm) ik vind ze maar onhandig.
Maar eigenlijk is de strijd tussen X-box/playstation maar dom. de meeste games komen toch op de twee consoles uit.
en die krachtigheid van de machines merk je bijna toch niet (mja minder laadtijd mss) kweet eigenlijk nog niet goed wat ik ga aanschaffen, mss een deftige gamepc. anyways de x-box zal toch pas in maart verkrijgbaar zijn, nu is het enkel op reservatie :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium