|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ja merci he...tis wat: al die mensen die opinne (weer) aan koters beginnen :nervous:
Maar khoop toch voor hen da de kindjes gezond zullen zijn. |
Da's ook het allerbelangrijkste he!
Proficiat en geniet ervan, meter zijn is fun! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Wat ik wel onder de kerstboom wil terugvinden:
Ecler Nuo 5
zeeeer weinig kans voor :D |
Heb je hem al uitgeprobeerd? Vind die EQ knoppen zo ontzettend groot. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb je hem al uitgeprobeerd? Vind die EQ knoppen zo ontzettend groot. |
Helaas nog niet kunnen uitproberen nee. Al veel goede reviews over gelezen en ik heb een filmpje gezien waarop alle effecten getoond werden, vanaf dan was ik meteen verkocht :). Die grote EQ-knoppen, tja maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het veel lastiger als er echt weinig plaats is tussen de knopjes. Dat is bij deze toch niet geval. En iets minder belangrijk maar toch: hij ziet er nog goed uit ook.
Helaas financieel niet echt iets voor mij:( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Helaas nog niet kunnen uitproberen nee. Al veel goede reviews over gelezen en ik heb een filmpje gezien waarop alle effecten getoond werden, vanaf dan was ik meteen verkocht :). Die grote EQ-knoppen, tja maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het veel lastiger als er echt weinig plaats is tussen de knopjes. Dat is bij deze toch niet geval. En iets minder belangrijk maar toch: hij ziet er nog goed uit ook.
Helaas financieel niet echt iets voor mij:( |
Zier er inderdaad mooi uit. Heb overwogen om deze ook aan te schaffen. Maar die grote knoppen zijn met techno niet echt practisch.
Heb voor de Denon gekozen. Kleine knoppen en zit veel ruimte tussen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Welke Denon mixer dan? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|