|
|
| Synthesia |
Yep ik moet CygnusX en Push2005 gelijk geven. Tiesto's mix is 10x imo - veel krachtiger en schoner. Tiesto's track die brengt de vocals echt tot hun recht. K'zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat die Fade Sanctuary mix precies maar 2 verschillende tracks zijn die door mekaar gespeeld zijn (op bepaalde momenten) en niet zozeer samen passen. Mooie background/chill plaat maar zeker niks speciaals of iets waarvoor ik het volume luider zou zetten.
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Tiesto's track die brengt de vocals echt tot hun recht.
|
Bah nee :)
In Tiesto's mix klinken die vocals eerder happy en euforisch, terwijl de Fade remix net de rauwe schoonheid van de vocals én de lyrics naar voren brengt. Ze zijn echt veel pakkender en dieper in de Fade remix...
Maja, matter of taste natuurlijk :) |
|
|
| Synthesia |
:p
Over Tiesto's mix van Delerium's Innocente, dat die de beste is, komen we toch overeen? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeah, die is wel sterk :)
De Deep Dish Gladiator Mix is ook sterk, maar overall niet iets té saai om echt competitie te zijn voor de Tiesto mix. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bah nee :)
In Tiesto's mix klinken die vocals eerder happy en euforisch, terwijl de Fade remix net de rauwe schoonheid van de vocals én de lyrics naar voren brengt. Ze zijn echt veel pakkender en dieper in de Fade remix...
Maja, matter of taste natuurlijk :) |
Tja, happy... zo zou ik het niet echt noemen; maar het spreekt me meer aan dan die "rauwe" vocals. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|