return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
TOP 3 songs ever

Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Ach, wat is het toch erg om een mening te hebben :rolleyes: . Als ik hier een track minder vindt die de meerderheid goed vindt moet je daar zo neerkijkend nie over doen.

Moe ik u uitschelden omdat ge confirmation "platte kak" genoemd hebt ?

ik denk dat er wel meer mensen confirmation platte kak vinden.

Silence daarentegen is een plaat die door praktisch ganse de trance-wereld wordt aanzien als één van dé meesterwerkjes:)
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
ik denk dat er wel meer mensen confirmation platte kak vinden.

Silence daarentegen is een plaat die door praktisch ganse de trance-wereld wordt aanzien als één van dé meesterwerkjes:)

En omdat iedereen aanvaardt dat het een goeie plaat is moet ik da ook vinden ? Kdacht da gij tegen kuddenbeestmentaliteit waart. En ik vraag me wel af of het DIE remix is van silence die in de "hele trancewereld" als meesterwerk wordt aanschouwt.
Jasperovitsj
Mjah, je kan iemand niet verplichten om de schoonheid van die track in te zien als hij dat - nog - niet kan of wil. :)
Jammer dat je het een saaie track vindt, want ik vind net dat die repetiviteit zo'n ongeloofelijk hypnotiserende kracht geeft aan de track, en als je daar dan die goddelijke vocals bij krijgt die in deze mix ongetwijfeld het best tot hun recht komen... kippenvel :crazy:

Trouwens, ik vond deze progressieve mix trouwens al steengoed toen hij uitkwam (Serious Beats 30 ofzo :)), en toen zat ik nog volledig in m'n trancefase en moest ik niks weten van saaie progressive. Zegt veel over de kracht van d e track vind ik :
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, je kan iemand niet verplichten om de schoonheid van die track in te zien als hij dat - nog - niet kan of wil. :)
Jammer dat je het een saaie track vindt, want ik vind net dat die repetiviteit zo'n ongeloofelijk hypnotiserende kracht geeft aan de track, en als je daar dan die goddelijke vocals bij krijgt die in deze mix ongetwijfeld het best tot hun recht komen... kippenvel :crazy:

Ik ga akkoord... maar dat is geen kwestie van willen/kunnen inzien. Deze track zegt me weinig omdat de andere remixes me zoveel meer liggen. Het is geen lelijke plaat hé, laat dat duidelijk zijn. Tis gewoon mijn ding nie!
CygnusX
quote:
Originally posted by Push2005
Kvind de Airscape, Tiësto en Above&Beyond remix toch wel aangenamer ze :)

Ik ga akkoord met Luc. De Tiësto remix op kop, gevolgd door de Above & Beyond remix voor mij.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium