return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
TOP 3 songs ever

Pheatus
1. Plastic Boy - Silver bath & Angel Dust
Kon niet kiezen :p.
Vooral door deze 2 nummers ben'k meer en meer geļnteresseerd geraakt in trance muziek. Heeft me zo'n zalig gevoel.

2. Dj Tiėsto - Theme from Norefjell (die versie dat op Serious Beats 29 stond ;))
Beetje tijdens zelfde periode als Plastic Boy leren kennen. Die sound van die synth... om van te smullen :tongue2

3. Lolo - Extended Horizon
Als'k daar geen 20x mee in slaap gevallen ben, dan weet ik het ook niet meer. Zo'n zalig relaxed plaatje! Heerlijk voor het slapen gaan :)

Er zijn er natuurlijk nog meer die bovenstaande plaatsjes kunnen invullen (behalve n°1 dan ;)), maar dit waren de eerste die bij me op kwamen.
Bertn
quote:
Originally posted by Pheatus

2. Dj Tiėsto - Theme from Norefjell (die versie dat op Serious Beats 29 stond ;))
Beetje tijdens zelfde periode als Plastic Boy leren kennen. Die sound van die synth... om van te smullen :tongue2

is dat dan zelfde versie als diegene die tiesto in 99 op innercity draaide? die is idd zaaaaaaaalig!

Nog een zaaaaaaalige plaat uit die tijd (maar helaas verloren gegaan in de tijd): Fridge - paradise (een of andere remix). Das toch 1 vd tracks die mij into trance heeft geslingerd zenne:eyes:
Nabistai
1 deep purple - child in time
2 Metallica - one
3 Queen (& david bowie) - Under Pressure/Gorki - Mia/Led Zeppelin - Stairway to heaven/Queen - Bohemian Rhapsody

Trance is goed, maar voor mij zal een trance-lied nooit als 'beste lied ooit' beschouwd worden.
Nyah
atm:
1. Oceanlab - Satellite
2. Firewall - Sincere
3. Andain - Beautiful Things
Bunz
1. Underworld - Born Slippy
2. Push - Universal Nation
3. DJ Tiesto - Suburban Train

2 en 3 kunnen al eens varieren, maar 1 zal altijd 1 zijn :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium