|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kvind echt dat ge dat niet kunt veralgemenen. Niet alle trance is beter dan non-EDM, en niet alle non-EDM is beter dan trance. Ge kunt toch evengoed kippenvel krijgen van beiden en de intrinsieke schoonheid van beiden inzien en waarderen? :) |
Did I ever say that?
Wat zou ik hier anders op een TRANCE forum komen doen denkt ge ? :p
Het is gewoon toevallig dat de nummers die mij keer op keer kippenvel bezorgen non-EDM nummers zijn.
Ben veel fanatieker geweest in het non-EDM dan ik ooit in EDM zal zijn, that's all :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Did I ever say that?
|
Did I ever say that you said that? :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Did I ever say that?
Wat zou ik hier anders op een TRANCE forum komen doen denkt ge ? :p
Het is gewoon toevallig dat de nummers die mij keer op keer kippenvel bezorgen non-EDM nummers zijn.
Ben veel fanatieker geweest in het non-EDM dan ik ooit in EDM zal zijn, that's all :) |
idem. trance kan mijn ontroeren, en ik word er vooral euforisch van, maar het zal mij nooit kippenvel geven zoals een radiohead-song:D |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kvind echt dat ge dat niet kunt veralgemenen. Niet alle trance is beter dan non-EDM, en niet alle non-EDM is beter dan trance. Ge kunt toch evengoed kippenvel krijgen van beiden en de intrinsieke schoonheid van beiden inzien en waarderen? :) |
Tuurlijk dat Jasps :) K'was ook een stek aan't geven op Gladius zijn reply :p k'had moet zeggen in vergelijking met de meeste non-EDM tracks. Maar over't algemeen, voor mij dan toch, voel ik veel meer als ik mijn favoriete trance tracks hoor dan mijn favoriete non-EDM tracks. Kunnen allebei kippevel geven maar toch nog bijna geen vergelijk :) |
|
|
| Tutti |
1.Castle Trancelott - Indoctrinate :gsmile:
2.Delirium - Silence (Tiesto Rmx)
3.Underworld - Born Slippy |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|