|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
zet jeff buckley of radiohead naast een tranceplaat en je hoort meteen waar het meest gevoel in zit:o |
Maar zet een Finished Symphony of een Nobody's Home naast Jeff Buckley of Radiohead, en het wordt meteen een stuk moeilijker om zomaar te kunnen zeggen waar het meeste gevoel in zit :)
Soms zit er in non-EDM inderdaad wel meer gevoel dan in EDM, maar ik weiger aan te nemen dat er per definitie meer gevoel in non-EDM zit dan in EDM! En jammer genoeg hebben veel non-EDM luisteraars wel die blinde mening :rolleyes: :whip: |
|
|
| Bertn |
| daar heb je een goed punt. maar dat zijn toch meer de uitzonderingen dan de regel in EDM. De naam zegt het zelf: deze muziek is gemaakt om op te dansen, niet om in je kamertje een krop in de keel te doen krijgen:) |
|
|
| Gladius |
| idd, trance beluister ik met een hele andere beleving dan non-edm. hoewel ik veel van tranceplaten hou waar veel emotie in zit, er is en blijft een verschil imo. |
|
|
| Synthesia |
| Idd. De emotie in sommige trance tracks en het gevoel en kippevel dat ze geven is vele schoner en sterker dan non-EDM :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Idd. De emotie in sommige trance tracks en het gevoel en kippevel dat ze geven is vele schoner en sterker dan non-EDM :D |
Idd. De emotie in sommige trance tracks en het gevoel en kippevel dat ze geven is vele schoner en sterker dan in sommige non-EDM tracks :)
Kvind echt dat ge dat niet kunt veralgemenen. Niet alle trance is beter dan non-EDM, en niet alle non-EDM is beter dan trance. Ge kunt toch evengoed kippenvel krijgen van beiden en de intrinsieke schoonheid van beiden inzien en waarderen? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|