return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
De Grootste Belg

ZZandirt
quote:
Originally posted by eieregooie
Als je die vraag nu weer aan nederland zou voorleggen zou pimmetje t niet meer winnen denk ik... Nederland lijkt gelukkig een beetje over e Fortuyn-hype heen... Die gast had niet eens genomineerd mogen worden eigenlijk...

vraagt zich af welk allooi mensen er een mobieltje ter hand neemt om aan een stompzinnig sms_spelletje mee te doen. (zoals die verkiezing in nederland eigenlijk was)... niet het soort mensen dat weloverwogen een bslissing neemt en daar achter gaat staan. over 5 jaar weet men niet eens meer waar LPF ook alweer voor stond.
eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
Mensen hebben een kort geheugen...:sadgreen:

Nee, Pim Fortuyn is overrated
The_G0dfather
Eddy, de belangrijkste sport is in België al altijd wielrennen geweest (naast voetbal off course) en als de beste wielrenner aller tijden dan nog eens een Belg is (met een niet te evenaren palmares) verdient die wel de titel grootste Belg te zijn. Voor mij dan toch.
domineesje
Ik wil de grootste zijn
Ik wil de grootste zijn
Ik wil altijd de grootste zijn
Ik wil de grootste zijn

ik zou het niet weten, en interesseert me niet... ale welke programma's ze toch allemaal verzinnen he
New Wave
Goedele Liekens

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium