return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
De Grootste Belg

Kaidreas
beta-party

line-up:
DJ eddy
know for his remix of Cosmic gate-racecar driver (eddy's racevlo driver remix)

@real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast :)
Synthesia
quote:
Originally posted by Real
Moest Hitler er niet geweest zijn, waren de Amerikanen hier nooit geweest, niks kapitalisme, en dan waren we misschien ondertussen allemaal arme communisten ofzo .. :o

Leopold II = moordenaar = bad mkay
Een volk uitbuiten vind ik niet echt een reden om Grootste Belg te worden.

Ik stem dan maar op "geen interesse", omdat ik er niet tussen sta. :(

Niet al te serieus nemen he, hence die smileys dertussen. Mja zoals ik al zei grootste Belg zeker niet...maar moest hij niet hebben gedaan wat hij had gedaan ja dan hadden we misschien nu toch niet zo een welvaart, dus draai het of keer het zoals je wilt maar hij heeft misschien toch in de geschiedenis het meest gedaan voor Belgie - who triestig het ook moge zijn. Da's geen opinie van mij maar een feit he.

:)
Synthesia
quote:
Originally posted by Kaidreas

Agree. Het is een idealisme, maar veel te onrealistisch voor deze wereld.
Tiger777
quote:

Oh brr neen, communisme zegt dat iedereen gelijk is, dat iedereen moet wonen in dezelfde huizen, gekleed moet zijn in dezelfde kleren..enzo.

Ziet maar nekeer naar de grote variatie in de russische woonfaciliteiten. Allemaal hetzelfde, enkel door de nummerkes weet ge welken blok ge moet binnengaan om u gezellig appartementje te vinden.
Real
quote:

Ieder z'n mening. ;)

Maar ge hebt wel ergens gelijk.

quote:
Originally posted by Synthesia
Niet al te serieus nemen he, hence die smileys dertussen. Mja zoals ik al zei grootste Belg zeker niet...maar moest hij niet hebben gedaan wat hij had gedaan ja dan hadden we misschien nu toch niet zo een welvaart, dus draai het of keer het zoals je wilt maar hij heeft misschien toch in de geschiedenis het meest gedaan voor Belgie - who triestig het ook moge zijn. Da's geen opinie van mij maar een feit he.

:)

Weet ik wel hoor. :)
Als ik trouwens op iemand _moest_ stemmen, zou het waarschijnlijk Merckx zijn. En die heeft niks gedaan buiten de wielersport gedomineerd. :) Morja, da's gewoon iemand waar ge echt trots op kunt zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium