return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
De Grootste Belg

Nabistai
quote:
Originally posted by djcresto
en zoals cyberia het aangeeft zijn alle belgen er fier op.

Alle Belgen - 1

Uiteindelijk vind ik het maar een zwakke uitslag. Damiaan is nog aanvaardbaar, maar toch... Stom dat Merkx zo hoog staat.

Enfin, Nederland hebben we in ieder geval niet onderklast :p
jp
quote:
Originally posted by Nabistai

Enfin, Nederland hebben we in ieder geval niet onderklast :p

Maak nou niet steeds die vergelijking, we spreken dezelfde taal maar daar houdt het dan ook echt mee op :p
Bertn
gisteren iemand gesproken die er meer van kende dan ik, en die vond het echt erg dat een seksueel geobsedeerde smeerlap als Damiaan tot grootste Belg is verkozen.

Er bestaan verschillende geschiedkundige bewijzen dat Damiaan zich heel vaak "vergreep" aan jonge meisjes uit de plaatselijke bevolking.
Daarnaast: wie heeft hij eigenlijk genezen? Niemand toch?
Tiger777
^^phahaha, doet me denken aan een grap. Wat zegt pater damiaan na de sex?

Laat maar zitten.

:happy2:
CygnusX
quote:
Waalse tv-kijkers roepen Jacques Brel uit tot Grootste Belg
De RTBF-kijkers hebben Jacques Brel dinsdagavond tot Grootste Belg aller tijden uitgeroepen. Koning Boudewijn en Pater Damiaan eindigden op een tweede en derde plaats.
Pater Damiaan was door de Vlamingen op 1 december tot Grootste Belg uitgeroepen.
Jacques Brel werd geboren in 1929. De zanger en poëet werd in de hele wereld bekend voor zijn liedjes en realistische teksten. Bijna 30 jaar na zijn overlijden blijven de liedjes van Brel overeind.

bron

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium