return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
De Grootste Belg

Ultravibe!
Vote for Octaaf, as featured in Samson & Gert!:eyespop:
Soliplex
Mij lijkt het dat de bompa's hunne gsm precies ne keer van onder t stof gehaald hebben :)
Die man heeft zeker zijn verdiensten, maar als ambassadeur van ons land stelt hij ni veel voor. tis zoals Uytterhoeven zei: ge zult int buitenland eerst een kwartier mogen uitleggen wie hij was & dan zal er (heel misschien) een belleke gaan rinkelen.
Kvind ook da ge zo'n titel pas echt verdiend als ge in uw vakgebied de geschiedenis hebt mee bepaald/veranderd/sterk beïnvloed & da heeft Damiaan nu toch ni echt gedaan hé
Tiger777
merckx oek ni echt eh :p

Ik vin dat het nog een aanvaardbare keuze geworden is. Gaat in het buitenland maar nekeer zeggen 'eddy merckx, een coereur, wordt door 'de belgen' als de grootste landgenoot ooit gezien'. Het beste wa nen belg ooit gedaan heeft is dus nen berg oprijden..echt een wereldverbeteraar..:p
Soliplex
Ah ok,Merckx heeft in zijn branche de geschiedenis ni mee gekleurd dus? Da moogt ge mij dan toch is uitleggen...
Wij hebben nu éénmaal geen grote figuren als Churchill of De Gaulle, dus waarom zouden wij ons moeten schamen da we dan Merckx kiezen of iemand anders
Kaidreas
^merckx kunt ge nu ook niet vergelijken met churchill e.
mercator heeft dan wel de wereld kunnen veranderen (alle het zicht er van toch) en paul jannsens... wat heeft die man allemaal niet op zen palmares staan :eek:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium