|
|
| CygnusX |
Morgenavond om 20u50 is het de grote finale op Canvas.
Ik heb ondertussen alle afleveringen bekeken en er steken er 3 bovenuit voor mij :
- Damiaan : omdat hij zijn leven heeft gegeven voor anderen en vooral de manier waarop.
- Paul Jansen : de Vesalius of Mercator van deze tijd, maar dan nog straffer. Zijn echte bekendheid moet nog komen denk ik.
- Merckx : op hem is de gemiddelde Belg het meest trots volgens mij. Superlatieven schieten tekort :) |
|
|
| The_G0dfather |
eddy for the win
en ambiorix tweedes, peis dat dat ook nog een grof manneke was :D |
|
|
| Tiger777 |
kebet ni gezien, ma van wat ik nog van vroeger weet, is dat ambiorix feitelek wel e kluutzaksken was. Hij had aan de romeinen zijn woord gegeven daze mochten passeren over zen terrein zonder aangevallen te worden. Ter goedder trouw gingen de romeinen in colonne (vechters voorraan, gewonden en logistiek achteraan). Als ze tussen 2 heuvels waren viel de vuil ros aan in de rug. Tof menneken :clown:
Nu moe'k wel zeggen da'k dazelfde jaar zwaar buisde op latijn, dus van 10/9 heb ik da allemaal verkeerd begrepen :happy2: |
|
|
| The_G0dfather |
| 't wordt iig beter dan die in Holland :haha: |
|
|
| Bertn |
| en niet te vergeten (laat ik eens met mijzelf stoefen:D ): ik heb meegewerkt met die programma's!:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|