return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
De Grootste Belg

pooley
Conscience vliegt er bij mij uit, na die reportage van gisteren op tv.
En ja die sportnamen is voort plebs die niet weten wie of wat de andere gedaan hebben :)
Valt zien op welk vlak je al die namen benadert, wat is 'belangrijker' voor u... entertainment of levens redden of ...
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
Sinds wanneer kunnen populisten als Fortuyn een verschil maken in een land? door nog meer haat te zaaien?

Haat zaaien ? Dat was volgens mij de eerste rechtse politicus met brains in z'n kop ( en twas dan nog een homo ;) )... hij drukte zich voorzichtig uit en kaartte problemen aan waar velen van wakker lagen. Als je het migratiedebat nie eens meer mag aankaarten dan ben je pas slecht bezig als land.

Fortuyn trok in de verste verten niet op het Vlaams Belang zoals wij hebben. VB drukt zich radicaal uit, Fortuyn was een intellectueel!
diddi
quote:
Originally posted by Push2005
Haat zaaien ? Dat was volgens mij de eerste rechtse politicus met brains in z'n kop ( en twas dan nog een homo ;) )... hij drukte zich voorzichtig uit en kaartte problemen aan waar velen van wakker lagen. Als je het migratiedebat nie eens meer mag aankaarten dan ben je pas slecht bezig als land.

Fortuyn trok in de verste verten niet op het Vlaams Belang zoals wij hebben. VB drukt zich radicaal uit, Fortuyn was een intellectueel!

+1
ZZandirt
quote:

rot toch op!!

ten eerste: Fortuyn zwengelde alleen maar discussies aan, zonder echter voor een fatsoenlijke oplossing te zorgen. dat kan ik ook!
ten tweede: het was een omhooggevallen rechtse bal, die jarenlang in de Elsevier schreef over het gepeupel dat uiteindelijk op hem stemde. en het wsas niet bijster positief kan ik je vertellen..
ten derde. hij mag dan hoogleraar zijn, en intellectueel, (want dat was ie echt wel) maar dat betekent nog niet dat je dingen op die manier (zwart/wit) naar buiten mag brengen.

in nederland hebben we jaren (paars II en III) gewerkt aan een strenger asielbeleid, met als gevolg (cijfers pas bekend in 2003) dat de jaarlijkse instroom van asielzoekers met vele 10.000en is gedecimeerd. dat beleid was al bepaald VOORDAT PF aan de horizon verscheen. en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

feit blijftwel, dat ie de politiek in ons land voor de uitdaging van veranderen heeft geplaatst.
Synthesia
quote:
Originally posted by Bertn
om nog effe terug te komen op de Leopold II-discussie: hoezo die vent heeft ons land rijk gemaakt? Vergeet niet dat hij aan de ene kant idd grondstoffen en rijkdom meebracht uit de Kongo, maar dat hij langs de andere kant het geld met miljoenen gewoon heeft weggesmeten aan belachelijke projecten he! Die kerel kon echt geen geld houden. ZO hebben ze onlangs in brussel ergens nog een volledig ondergronds netwerk van tunnels en spoorlijnen gevonden, dat moest de "privélijn" van de koning worden. Dat ding heeft ettelijke miljoenen gekost om aan te leggen en is uiteindelijk nooit in gebruik genomen! (tot een paar maanden geleden was men zelfs vergeten dat het bestond)

Veel van die projecten zijn maar een peulschilletje van wat er naar belgie is gekomen he.

quote:
Haat zaaien ? Dat was volgens mij de eerste rechtse politicus met brains in z'n kop ( en twas dan nog een homo )... hij drukte zich voorzichtig uit en kaartte problemen aan waar velen van wakker lagen. Als je het migratiedebat nie eens meer mag aankaarten dan ben je pas slecht bezig als land.

+2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium