|
|
| Lady_LizzY |
Ik ga ook voor Vesalius.
Vond het moeilijk kiezen tussen Ambiorix, Mercator of Vesalius.
Mensen die écht een verschil hebben gemaakt in de (wereld)geschiedenis... |
|
|
| speentje |
1. Gerhard Mercator > wereldspeler op cartografisch gebied
2. Andreas Vesalius > kennis op anatomisch vlak
3. Paul Janssen > ontwikkeling van geneesmiddelen die intussen miljoenen mensen hebben gered
4. Hendrik Conscience > leerde z'n volk lezen zoals ze zeggen
met alle respect voor Mercx, Brel en anderen maar hun prestaties kunnen echt niet tippen aan de verwezenlijkingen van m'n top 4
@ Fortuyn, Eva Pauwels, Pfaff en consoorten > überzielig |
|
|
| Bertn |
om nog effe terug te komen op de Leopold II-discussie: hoezo die vent heeft ons land rijk gemaakt? Vergeet niet dat hij aan de ene kant idd grondstoffen en rijkdom meebracht uit de Kongo, maar dat hij langs de andere kant het geld met miljoenen gewoon heeft weggesmeten aan belachelijke projecten he! Die kerel kon echt geen geld houden. ZO hebben ze onlangs in brussel ergens nog een volledig ondergronds netwerk van tunnels en spoorlijnen gevonden, dat moest de "privélijn" van de koning worden. Dat ding heeft ettelijke miljoenen gekost om aan te leggen en is uiteindelijk nooit in gebruik genomen! (tot een paar maanden geleden was men zelfs vergeten dat het bestond)
Leopold II mag voor mij gerust genomineerd worden als "ergste belg"!
En voor de Hollanders: tja, het feit dat een lul als Fortuyn bij jullie genomineerd was als Grootste Hollander is eigenlijk wel een beetje zielig:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by speentje
@ Fortuyn> überzielig |
Persoonlijk heb ik op mercator gestemd :)
Maar over Fortuyn... ok, het is misschien wat overhyped; maar om dat nu zielig te noemen ?! Ik begrijp het wel waarom men stemt op hem; hij zou misschien eens een verschil hebben kunnen maken in nederland... |
|
|
| Bertn |
| Sinds wanneer kunnen populisten als Fortuyn een verschil maken in een land? door nog meer haat te zaaien? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|