|
|
| CJ InterCity |
Tjo!
Kanske någon av er känner till Deep Nightclub i Malmö? Dom har visserligen bommat igen, men nu öppnar Club Oxygen i samma lokal. Torsdagen den 24 november (dvs nästa vecka) står jag för musikvalet i stora lokalen, alla som är i närheten är alltså hjärtligt välkomna ;) house och progressive kommer vara huvudingredienserna, men mot slutet drar vi på med trance. Något för alla smaker, med andra ord :)
PLATS:
Club Oxygene (Deep Nightclub)
ADRESS:
Malmö Amiralsgatan (mitt emot konserthuset)
PRIS:
Gratis före midnatt, därefter 80.-
TID:
23:00 - 04:00
ÅLDER:
18+
bring a friend :p |
|
|
| Laszlo |
| Coolt :) Lycka till! |
|
|
| reveal |
Lycka till!
Varför kör ni på torsdagar? Blir svårt för tex min del att komma då... |
|
|
| Dj_Irish |
Hehe gamle Deep Club. Är det samma ägare fast det dyker upp i nytt namn? (Rätt vanligt att sånt händer)
Vi körde några grejer där en gång i tiden. Besvärligt att få någon vettig deal med ägarna och ljudet var under all kritik. Men som sagt, det var något år sedan ch det är kul att se att nya klubbar med vetti musik dyker upp. Hoppas det kommer att gå bra för er. Malmö behöver det.
:D |
|
|
| Laszlo |
Synd att jag har spelning på torsdag, annars hade jag kanske kommit ner och gjort livet surt för dig Peter - så som spillt massa kladdiga drycker på din utrustning mitt under peak time, med mera...såvida du inte låtit mig riva av ett par låt det vill säga ;)
Jävligt schysst att ni får ha öppet till 04...på en veckodag none the less. Här får vi nöja oss med kl. 01:00 på veckodagar och 02:00 på helger. Vid vissa jävligt speciella tillfällen får tillstånd att ha öppet till tre, eller ytterst ovanliga fall fyra, i Växjö...enda gångerna jag varit med om det har varit under allkårsfestivalen, och det har varit på campus, vilket givetvis innefattar slutet sällskap (studenter med betald kåravgift)... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|