return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Politiek / Actua

Synthesia
Een leuke thread om de zondag namiddag een beetje spannender te maken dacht ik :)

Naar aanleiding van weer wat nieuws dat ik een paar dagen geleden had gehoord dacht ik waarom niet eens een thread over de Belgische politiek en actuele media. Kwestie van eens wat plezante debatten te hebben hier op TA :) Post hier dus jullie opinies en bijdragen over courante zaken.
Kan eens interessant zijn om opinies en ideeen te horen die je zelf nog niet aan had gedacht..maar laten we het vooral geciviliseerd houden.

Anyways het nieuws,

Belgische holebi koppels zullen binnenkort misschien kinderen mogen adopteren...waar zijn we mee bezig zeg!!?! De rechten van een vader of moeder te hebben gaan ontnemen van het kind!! Homosexuele sex is al onnatuurlijk maar bon...ze doen er niemand kwaad mee..maar er een derde (baby) bij betrekken die nog geen zeggingschap heeft in zijn/haar eigen toekomst??

Lets debate! :D

PS. wou geen aparte threads posten op de Political Discussion Thread op TA omdat die veel te algemeen zijn en redelijk stillekes is precies.
@Benny, als je vindt dat deze thread hier toch niet thuis hoort delete hem maar gerust hoor.
Push2005
quote:
Originally posted by Synthesia
Anyways het nieuws,

Belgische holebi koppels zullen binnenkort misschien kinderen mogen adopteren...waar zijn we mee bezig zeg!!?! De rechten van een vader of moeder te hebben gaan ontnemen van het kind!! Homosexuele sex is al onnatuurlijk maar bon...ze doen er niemand kwaad mee..maar er een derde (baby) bij betrekken die nog geen zeggingschap heeft in zijn/haar eigen toekomst??

Homosexuele seks is zelfs zéér natuurlijk. Bij verschillende diersoorten paren mannetjes met mannetjes, en vooral bij apen komt het meer dan eens voor. Wij ervaren het gewoon als afwijkend gedrag, omdat het de hele geschiedenis van de mensheid onderdukt is geweest, terwijl die gevoelens altijd geleefd hebben.

Aan de andere kant vind ik dan wel dat ze geen kinderen mogen adopteren. Dat is een voorrecht voor heterokoppels. Anders gaat da kind wellicht in een verkeerd rollenpatroon vervallen; en maatschappelijk scheef bekeken worden door kinderen van hetero-ouders.

:p
Synthesia
quote:
Originally posted by Push2005
Homosexuele seks is zelfs zéér natuurlijk. Bij verschillende diersoorten paren mannetjes met mannetjes, en vooral bij apen komt het meer dan eens voor. Wij ervaren het gewoon als afwijkend gedrag, omdat het de hele geschiedenis van de mensheid onderdukt is geweest, terwijl die gevoelens altijd geleefd hebben.

Heh, sorry Push maar... je gaat me toch niet proberen wijs maken dat de aars was gemaakt om dingen binnen te laten he? Voila...dat is normaal gezien exit-only. Btw..dit wil niet zeggen dat ik er voor of tegen ben he, maar gewoon dat het onnatuurlijk is :)

Zoals vele andere seks spelletjes, die ook wel eens plezant kunnen zijn...maar laten we het daarover niet hebben :p
Push2005
quote:
Originally posted by Synthesia
je gaat me toch niet proberen wijs maken dat de aars was gemaakt om dingen binnen te laten he?

Da slaat op nieveel hé ... is je hand gemaakt om aan je lul te snokken ? Kweenie ... maar je doet het wel hé :tongue2

En als het al in het dierlijk instinct zit zal het wel ergens natuurlijk zijn hoor...
domineesje
hehe cool van die topic te openen, maar zal wel eens seriues bekvechten kunnen worden :)
xxx

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium