return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Köpa nya DJgrejjer?

Christian Ö.
quote:
Originally posted by Gate 42
Nej jag har inte kännt på 200:an så hur den är att spela på kan jag säga. Men som du säger, den är nyare har lite bättre pitch. Sen så är den väl lite mindre också, om du har lite ont om plats ;)

Ja precis, jag har aldrig testat 800an så jag får åka in och känna på den och bestämma mig sen.
Det känns som att det inom en snar framtid kommer släppas något nytt från pioneer som är en uppföljare till 800an eller 1000. Iof så blir det väl 1000 som får en efterföljare först men det känns ändå rätt dumt att köpa 800an om det släpps något nytt någon månad senare som ersätter den... 200an ersätter ju 100orna så det kommer väl något för 800 och 1000 snart, någon som sitter på insider information och vet:D?
mr_fisken
Inte för att jag är någon exptert men sådär tror jag inte du kan resonera för då kanske du får vänta 2år lika gärna.
Finns väl en slags efterföljare till cdj1000, vdj1000.
Christian Ö.
quote:
Originally posted by mr_fisken
Inte för att jag är någon exptert men sådär tror jag inte du kan resonera för då kanske du får vänta 2år lika gärna.

Finns väl en slags efterföljare till cdj1000, vdj1000.

Jo jag vet, tänkte bara om någon kanske kännde till något datum för en ny spelare, är det inom en snar framtid kan man lika bra vänta lite... vdj är väl inte direkt en efterföljare till cdj-1000 utan snarare en motsvarighet för VJ's.
Tänkte främst på att 800an och 1000 inte har samma pitchkänslighet och saknar stöd för mp3, det lär ju dyka upp en spelare med dessa funktioner snart och om den håller sig till samma prisklass som 800an så skulle den vara väldigt intressant för mig.
mr_fisken
Har dom inte stöd för mp3?
Var jag helt säker på att jag läst.
BFS
köp från tomann.de Det är en väldigt fin butik!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden