|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
|
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
X-tune waar is den tijd dat ie gans NLTA ownde :D
jaja, zeg maar dat het geen waar was |
Mwhahaha, als er iemand geowned werdt dan was hij het wel, ik wil het wel even voor je opzoeken als je het wilt. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhahaha, als er iemand geowned werdt dan was hij het wel, ik wil het wel even voor je opzoeken als je het wilt. :p |
X-Tune ramde je keihard in je aars. Daar kon je nieks aan doen. OWNAGE :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by New Wave
nee jong wat ie daar deed alleen was more impressive dan zo'n massale aanval, en dan met al z'n vlaggen veranderen :haha: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
X-Tune ramde je keihard in je aars. Daar kon je nieks aan doen. OWNAGE :p |
ie had et wel graag naart schijnt :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
nee jong wat ie daar deed alleen was more impressive dan zo'n massale aanval, en dan met al z'n vlaggen veranderen :haha: |
mwhaha, jullie draaien het om mensen, die gast hebben we flink geflamed. Allemaal stoere praatjes van jullie want jullie durfde zelf niet mee te doen. mwhah lachertje jongens :p Slape hap!
Hij begon zelf met een grote mond, hij heeft er zelf voor gezorgt dat hij gebanned werdt. Hij had gewoon zo'n grote pik dat heel NLTA er op kon staan. Zo erg (niet snel) was hij op zijn pik getrapt :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|