|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
|
|
|
| @win |
En we trappen af met dit bericht van de id-t site:
Start exclusieve voorverkoop Trance Energy
Aanstaande zaterdag 19 november start de exclusieve voorverkoop van 'Trance Energy' bij TicketOnline. TicketOnline bestaat inmiddels 1 jaar en omdat te vieren vervalt de verkoop fee (van €2,75) van een ticket voor onder andere Trance Energy, alleen en speciaal voor de vroege kopers. Deze aanbieding loopt tot en met 4 december. Tickets kunnen worden besteld op TicketOnline.nl of telefonisch via 0900 300 6000.
Trance Energy vindt 11 februari 2006 plaats in de Jaarbeurs Utrecht. De line-up wordt donderdag 1 december bekend gemaakt.
TE 2005 was voor mij toch het feest van het jaar. Hopelijk denkt id-t ook dit jaar weer aan de echte trancers voor een goede line-up!! |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by @win
TE 2005 was voor mij toch het feest van het jaar. |
Was ja..
Kan me die ene keer in feb 2001 nog herinneren met atb, gielen, picotto, rank 1 etc
toen toch wel genoten... daarna ben ik blij het uitgaansleven in clubs uitgevonden te hebben ;) |
|
|
| jp |
| Ach het was best een leuk feestje vorig jaar :) |
|
|
| New Wave |
| Fet! een trancefeest WWHOEEEHOEEE!! |
|
|
| Muppy |
| op een of andere manier heb ik het gevoel dat ze de goede lijn qua line-up (2004 ferry, rank 1 + 2005 ferry, avb, marco) dit jaar weer gigantisch zullen verneuken... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|