|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Blir svårt o slå förra årets lina |
jag känner iofs inte att den måste va bättre än förra årets för att jag ska åka, bara dne är bra så är jag nöjd :) (dvs. om halliwell å armin spelar i år igen så får jag råna en bank eller något liknande) :p |
|
|
| Pjox |
Jag kommer inte åka i år.
Vanlig träääns kan inte hålla mig vaken och alert en hel natt.
Det behövs lite hårdare och lite bättre musik för att jag ska klara av en hel natt.
Dessutom är jag jävligt kännslig för värma och det va lite för varmt där för min smak. Höll på att svimma förra året så njaaa.. Det skulle vara för att det var så kul att åka TC bussen :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag kommer inte åka i år.
Vanlig träääns kan inte hålla mig vaken och alert en hel natt.
Det behövs lite hårdare och lite bättre musik för att jag ska klara av en hel natt.
Dessutom är jag jävligt kännslig för värma och det va lite för varmt där för min smak. Höll på att svimma förra året så njaaa.. Det skulle vara för att det var så kul att åka TC bussen :D |
Om vi har tur kanske dom slänger in yoji och lite sånt också:D
ang värmen, det fanns vissa platser i lokalen där det satt någon sorts ac, där var det svinkallt, men ställde man sig 1m brevid den punkten vart det varmt igen.. du får helt enkelt leta upp en sån;) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Om vi har tur kanske dom slänger in yoji och lite sånt också:D
ang värmen, det fanns vissa platser i lokalen där det satt någon sorts ac, där var det svinkallt, men ställde man sig 1m brevid den punkten vart det varmt igen.. du får helt enkelt leta upp en sån;) |
Yoji va ju mycket bra... men fram till honom så va det rätt mycket hålla på att sommna alternatift svimma :p
Där man kunde köpa mat m.m va det kallt. På dansgolven var det varmt! eller kallt om man var i utkanten. Det måste vara jätte svårt att ha en bra temperatur i en så stor lokal. Och med sååå mcyket folk.
Jag sparar hällre mina pengar och åker på sensation black eller liknande. Eller lägger pengarna på något annat intresse :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Även jag väntar på linan men frhoppningsvis så blir det mitt tredje raka TE :)
Kan bli lite kärvt med cash då jag är på Gran Canari 1 vecka 18-25/1, men jag får väl ta mig i kragen och vara diciplinerad med cashen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|