|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nemas problemas.... Fast det är snarare ca. 30'000 pers =)
Dock så är jag rätt lätt att hitta... Jag står i princip alltid längst fram lite till höger om DJn...
+ Ser DJn bra (även om man nästan får nackspärr :D )
+ Inte så satans jävla högt för det är aldrig högtalare i mitten på ID&T event
+ Inte så trångt faktiskt
- Man kan få nackspärr
- Långt bit att gå om man ska på toan eller till ett annat golv
Faktum är att man springer in i en del människor flera gånger.
Ex-vis så sprang jag in i 2 jag känner flera gånger på Innercity 2003 med 52'000 besökare :) |
Fan va sjysst!
Då syns vi där då =) |
|
|
| Vizay |
Jahapp dags å börja röra på sig dårå, allt e packat å klart så det återstår bara att växla lite :)
Syns på bussen eller där nere i värsta fall, steve jag ringer la dig imorrn för å kolla vart du befinner dig osv. :) för du skulle väl med i Utrecht å chilla eller hur? :) |
|
|
| jofawe |
Ha så kul nu vänner!
Själv ska jag stanna hemma .. eller tja.. ska ju till estocholmo .. men ändå ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan jag skrev fel... ha ha... brukar stå till vänster...
Höger är go'dag go'dag-handen... vänster är den andra :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
Jahapp dags å börja röra på sig dårå, allt e packat å klart så det återstår bara att växla lite :)
Syns på bussen eller där nere i värsta fall, steve jag ringer la dig imorrn för å kolla vart du befinner dig osv. :) för du skulle väl med i Utrecht å chilla eller hur? :) |
Alltså jag kommer inte röra mig till AMsterdam, jag åker direkt från flygplatsen till Utrecht. Känner 4-5 pers nu som flyger med samma flyg som jag, 1 tom. med samma hem (en kille som köpte min entrébiljett).
Så vi kommer fram till Utrecht ungefär samma tid, fast med olika fortskaffningsmedel då :D
Jag

Ni
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|