return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Att göra sin egna ''Mix skiva''?

thernan
Hmm det här med cuefil funkar inte, antagligen gör jag fel.. inte så överdrivet teknisk nämligen :P :conf: :conf:
RebeL9
japp Cuefilen är det bästa och mest kraftfulla. Lär man sig det så har man vunnit mycket.
Jeremy H
quote:
Originally posted by thernan
Hmm det här med cuefil funkar inte, antagligen gör jag fel.. inte så överdrivet teknisk nämligen :P :conf: :conf:

Följ guiden i wiki-länken Kaveh postade.. Sen så väljer du cue-filen att bränna från i ditt bränn-program. Vad är det som inte funkar?

Med mp3cue kan du dessutom använda cue-filen för att bläddra mellan låtarna i mp3an i winamp :)
thernan
quote:
Originally posted by Jeremy H
Följ guiden i wiki-länken Kaveh postade.. Sen så väljer du cue-filen att bränna från i ditt bränn-program. Vad är det som inte funkar?

Med mp3cue kan du dessutom använda cue-filen för att bläddra mellan låtarna i mp3an i winamp :)

Jo jag valde cue filen, men det står bara att formatet inte stöds :S
fan då, ska finna ork att försöka på nytt bara...
ScuL
quote:
Originally posted by thernan
Det har jag redan testat, det blev fortfarande korta hack...:S

Hur menar du med ''Cue fil'' föresten Kaveh??

då har du klippt filerna fel, dvs att det finns lite tystnad före eller efter ljudsfilen.

ELLER
din cd-spelare stödjer inte 0.sek mellanpausen men det låter skumt när vanliga mixskivor inte gör det.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden