|
|
| Antony |
| Ik drink zowiezo ni... ma me nieuwjaar is het inderdaad wel zo dat er een groter percentage zat is, en digeen die normaal al zat zijn gaan er met nieuwjaar extreem over. Kan ni goe tege die nieuwjaarsgekte, avond zoals een andere! Zou wel leuk zijn moest armin op de Antwerpse Kaai een openlucht-set geven vlak na het vuurwerk :p |
|
|
| Kaidreas |
nieuwjaar is voor mij wel een leuke gelegenheid! om alles eens goed los te gooien, en het nieuwe jaar te vieren :rolleyes:
wete zo een keer op jaar kan toch geen kwaad zekerst.
eerst gezellig tafelen met wat vrienden, wijntje hier.. wijntje daar. en dan eens een goed feestje bouwen. beter kan toch niet |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
nieuwjaar is voor mij wel een leuke gelegenheid! om alles eens goed los te gooien, en het nieuwe jaar te vieren :rolleyes:
wete zo een keer op jaar kan toch geen kwaad zekerst.
eerst gezellig tafelen met wat vrienden, wijntje hier.. wijntje daar. en dan eens een goed feestje bouwen. beter kan toch niet |
+1
Maar da feesten mag voor mij evengoed bij iemand thuis zijn ofzo, hoeft ook niet per sé een party te zijn ofzo. |
|
|
| Nyah |
Oudejaar/Nieuwjaar is voor mij een dag om samen met wat vrienden thuis te zitten: samen koken, en gezellig samen zitten: aperitiefke, wijntje, champagne, ...
Heb de laatste 6 jaar dat al zo gevierd en waarschijnlijk dit jaar ook. Nu alleen nog uitzoeken wie Nieuwjaar met Tom en mij wilt vieren :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Nyah
Oudejaar/Nieuwjaar is voor mij een dag om samen met wat vrienden thuis te zitten: samen koken, en gezellig samen zitten: aperitiefke, wijntje, champagne, ...
Heb de laatste 6 jaar dat al zo gevierd en waarschijnlijk dit jaar ook. Nu alleen nog uitzoeken wie Nieuwjaar met Tom en mij wilt vieren :p |
Mag ik komen? dan neem ik echte Hollandsche bitterballen mee. Met echte Hollandsche boeren mosterd. Frikandelletje erbij. Als je geen frituurpan hebt wil ik die ook wel meenemen. Blokjes Goudse kaas ook lekker. Boerenkool met Hemaworst zit er ook bij. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|