|
|
| Gladius |
| het omgekeerde is ook meer en meer waar, nl dat mensen op oudejaarsavond per sé NIET willen uitgaan, terwijl ze onder normale omstandigheden dat wel zouden doen. voor mij is oudejaar een avond als een andere hoor. als er echt een goede tranceparty is zou ik niet twijfelen |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Gladius
het omgekeerde is ook meer en meer waar, nl dat mensen op oudejaarsavond per sé NIET willen uitgaan, terwijl ze onder normale omstandigheden dat wel zouden doen. voor mij is oudejaar een avond als een andere hoor. als er echt een goede tranceparty is zou ik niet twijfelen |
zo denk ik er ook over! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
zo denk ik er ook over! |
tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen? |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen? |
idd, 2 januari is traditioneel NUROFEN dag :toothless |
|
|
| FUSyke |
| Kerstdag en Nieuwjaar zijn voor mij gewone dagen. Ik hecht er niet teveel belang aan. Als er iets goeds te doen is dan ga ik daar dan ook naartoe. Zoals het YDR feestje. Op oudejaar blijf ik meestal thuis omdat het dan niet leuk is om te feesten. Dure prijzen, overvol, fake-feestgedoe, ... Maar moest ik een feestje tegen komen dat mij aanstaat dan zie ik dat ook wel zitten:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|