|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by RebeL9
004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. |
JAPP =) |
|
|
| NooN |
| Själv tycker jag att Armin spelar alldeles för mycket nytt. Fan, en sån som jag, som inte är med på det allra nyaste jämt blir ju för fan helt ställd på golvet. Lite klassiker skadar liksom inte ett set. Eller? |
|
|
| Vizay |
jag tycker det kan bli på tok för mycket nytt i seten, klart man vill höra gamla dängor också å inte bara massa nytt som man inte känner igen förens 2 månader efter spelningen :p
Tycker dock inte armin är dålig men det finns även bättre, inte minst halliwell som jag ser som nr. 1 nu när det gäller uppfinningsrikedom och drag på mixarna :) |
|
|
| RebeL9 |
oh jag glömde nämna Nicholas Bennison från Los Angeles som kanske den mest duktiga DJn jag hört på länge. Unika låtar och en av de få som verkligen lirar äkta prog trance och ingen blandning mellan house och uplifting aka mcprog.
Håll ögonen öppna på den här pågen.
www.nicholasbennison.com |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by RebeL9
oh jag glömde nämna Nicholas Bennison från Los Angeles som kanske den mest duktiga DJn jag hört på länge. Unika låtar och en av de få som verkligen lirar äkta prog trance och ingen blandning mellan house och uplifting aka mcprog.
Håll ögonen öppna på den här pågen.
www.nicholasbennison.com |
Håller med om att han gör mycket bra musik, Gillade verkligen hans remix av Icone's Sintra. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|