return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Armin Only!

RebeL9
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Har sett Christopher Lawrence på Ibiza och hört honom på ett par radio spelningar. Helt Ok men men höjde inte direkt på ögeonbrynen om man säger så. Det är inte direkt så att man kommer att få höra talas om "Christopher Lawrence Only" på tranceaddict. Jag har hört tranceparance 004. Har den skivan och den är för mig en liten besvikelse.

004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. I det närmaste perfekt låtlista och perfekt mixad.
Han har aldrig kommit i närheten av den ribban igen.
Sedan dess har det bara gått utför. Det är ju inte direkt några nya låtar han kör i spelningen idag. Gamla låtar i en ny ordning typ.
Så det är det som kallas att vara superstar dj nu för tiden :/
Dj P.A!
quote:
Originally posted by RebeL9
004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. I det närmaste perfekt låtlista och perfekt mixad.
Han har aldrig kommit i närheten av den ribban igen.
Sedan dess har det bara gått utför. Det är ju inte direkt några nya låtar han kör i spelningen idag. Gamla låtar i en ny ordning typ.
Så det är det som kallas att vara superstar dj nu för tiden :/

Häng inte läpp. Det är många timmar kvar på hans spelning. LÅten nu går inte av för hackor t.ex. Klart att på en sådan spelning så blir det en hel del gammalt. Detta är ju en lite speciell afton. Såg honom i Lodon i somras. Han var den första då vad jag vet som lirade Rank 1 - Top Gear coh den går inte av för hackor. Min favorit fråm armin alla tider är annars Rising Star - Clear Blue Moon
RebeL9
Inget ont om Armin, han vill väl spela det hans fans vill höra och då blir det ju klart många av hans egna produktioner etc.

Så här långt i spelningen har jag inte hört några märkvärdigt bra låtar. Kanske inte är Armins fel utan så som scenen ser ut idag.

Nåja dags att slå på Sophie Zelmanis nya platta och dra sig till kojs och sussa till tonerna av Going Home. MYYYYYYYYYS :]
Dj P.A!
quote:
Originally posted by RebeL9
Inget ont om Armin, han vill väl spela det hans fans vill höra och då blir det ju klart många av hans egna produktioner etc.

Så här långt i spelningen har jag inte hört några märkvärdigt bra låtar. Kanske inte är Armins fel utan så som scenen ser ut idag.

Nåja dags att slå på Sophie Zelmanis nya platta och dra sig till kojs och sussa till tonerna av Going Home. MYYYYYYYYYS :]

På tal om att lyssna på musik innan att gå och slockna. Markus Schulz nya album tycker jag är helt lyysande! ÖVerhuvudtaget gillar jag Armada gänget. Pery'O Neil är enav de mest talangfulla priducenter jag hört på mkt länge. Har du hört Numb?
RebeL9
quote:
Originally posted by Dj P.A!
På tal om att lyssna på musik innan att gå och slockna. Markus Schulz nya album tycker jag är helt lyysande! ÖVerhuvudtaget gillar jag Armada gänget. Pery'O Neil är enav de mest talangfulla priducenter jag hört på mkt länge. Har du hört Numb?

Den enda Perry O'neilltolvan jag gillade var Wave Force.
Bäst på Armada är utan tvekan Lemon8. Synd bara att han släpper så lite.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden