return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 
O'rly?

Dark Apostle
Mensen alstublief hé, zit nu niet post na post te lullen over een penis hé. Er zijn veel ergere dingen die gecencureerd kunnen worden.

BTW die o rly, gaat echt te ver, ik stond vandaag verdomme te grinniken toen er een kind met een hemdje van o'reilly voor me stond in de Panos.
Real
quote:
Originally posted by Dark Apostle
BTW die o rly, gaat echt te ver, ik stond vandaag verdomme te grinniken toen er een kind met een hemdje van o'reilly voor me stond in de Panos.

:toothless :toothless :toothless Wahaha. :haha:
Push2005
quote:
Originally posted by Tiger777
pas maar op of ik post een heel leger vergroeide paardenlullen(een ernstige bedreiging) wat ik persoonlijk even wansmakelijk vind als een andere vent zenne lul, PUNT, eind discussie!

PICS PICS PICS :toothless !!

Dat doet me er aan denken... Real, ge moet die foto nog tonen met je vriend dat in een zotte bui op kamp iets met die hond deed :tongue2
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Dat doet me er aan denken... Real, ge moet die foto nog tonen met je vriend dat in een zotte bui op kamp iets met die hond deed :tongue2

Verdorie glad vergeten. :(

Goed dat je mij eraan herinnert. :)
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Push2005
PICS PICS PICS :toothless !!

Ranzige vetzakskes :nervous: :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium