|
|
| RebeL9 |
Jag tankade ner Beginners Guide to Platipus mixad av Art of Trance inatt. skitbra skiva =)
jag har länge sett Platipusskivorna men aldrig brytt mig om dem. Någon som har några? jag har bara hittat vol 7 och Best of Platipus mixed by Anthony Pappa. Skulle kunna tänka mig dela med mig massor med trance i utbyte mot några av dem :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Skulle kunna tänka mig dela med mig massor med trance i utbyte mot några av dem :) |
vi delar med oss, har nån så ger den. vi byter inte
jag har dessvärre ingen, annars hade du gärna fått :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Har för mig att jag har några. Men det kollar jag upp när jag piggnat till... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
vi delar med oss, har nån så ger den. vi byter inte |
Amen :)
Låter intressant...vad är det för typ? Uplifting? |
|
|
| RebeL9 |
Platipus är ett av de äldsta trancelabeln i England. Dock är de rätt anonyma men har ändå producerat många hits. Tex Art of Trance - Madagascar, Union Jack - Two Full Moons and a trout, Albion - Air, Robert Miles - Children mfl. Platipus är dels progressive, dels melodisk och dels ambient. Deras ambientdel är mycket uppskattad och de har släppt flertalet sköna ambientlåtar (bland annat under Quietman).
De har en skivsamling med samma namn som labeln. 7 volymer har det släppts och några specialskivor (Best of Platipus, Platipus Archives och Beginners Guide to Platipus mfl). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|