| fruktsoppa |
jag startade upp hemma med att dricka 15 cl hemma gjord cider som enligt alkoholmätningen vi gjorde precis innan, visade bara 3%.. iaf, efter det till middagen vart jag jätteflamsig o morsan trodde jag var full.. iaf, sen käkade jag middag med släkt.
sen drog jag ut med min ryggsäck til en kompis där jag drog imig en flaska vin under cirka 30 minuter.
sen gick vi ut o till tunnelbanan var en del påverkad vid det här laget. mötte en bunt med vänner ifrån bagis. Väl inne ca 23.45 försöker jag o 8 av mina vänner ta oss till Slussen torget utan att ramla. Speciellt jag.
Vid 00-slaget är det bara jag o 2 andra kompisar som är tillsammans. men efter cirka 3 minuter hittar vi dom, och efter yttligare 3 minuter får jag äntligen upp min flaska champagne.
den dricks på vägen upp till en fest på Söder. Väl framme där öppnar jag en till flaska. E nu e bunt med packad. o försöker stöta på cirka 6 tjejer som alla går i 2a ring i samma skola. Jag känner igen dom o dom påstår sig inte känna igen mig. =) kanske bäst.
sen tar jag o min kompis oss väl hem, o e hemma lagom till 4-tiden..
vaknade 15 dagen efter med en rejäl baksmälla. blir kvar i morgonrocken till klockan är 02.00 då jag går o lägge rmig..
oj, vad långt inlägg men det är juh bara trevligt.
ska vara slapp som fan på resten av lovet nu.
tänkte sussa nu iaf..
Extra: öppnade en flaska vin till också men kommer inte ihåg när eller var.. men använd fantasin lite bara så går det.. |
|
|