return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
BETA ID Contest 11 (deadline 25/11)

Zehra
Welkom bij ID contest 11!

Echt niet moeilijk. Gewoon meedoen! Afwisselend oude & nieuwe nummers (goeie EN bekende nummers :p) ... Ik wou er nog traffic insteken maar toch maar nie gedaan :toothless

+
quote:
Originally posted by eieregooie
... het feit dat de vorige contest nog maar net voorbij is heb ik toch gekozen voor bijna 3 weken. Zo kunnen de mensen die al staan te popelen alsvast beginnen, maar kunnen mensen op een later tijdstip ook nog gerust mee doen ...

Het systeem werkt als volgt.

Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.

Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):
- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!

Indien er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, vocal mix, extended mix, radio edit etc.) hoef je deze niet te vermelden. Je krijgt er ook geen punten voor. Je mag ze natuurlijk wel vermelden. Indien er TEVEEL info wordt verschaft, zoals bv. een remix terwijl het om een originele versie gaat, zal een halfe punt in mindering worden gebracht.

De samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar: z e h r a g u n a y (at) g m a i l (dot) c o m.

In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.

De wedstrijd loopt af op vrijdag 25 november, om 21u00. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.

Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 hydra
09 eieregooie
10 Freezel

Je kunt het .rar-bestand met de samples hier downloaden:
BeTA ID Contest 11

Referentie voor toekomstige ID contest organisatoren:
BeTA ID Contest History

Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen!!

Have fun for rly!
Jasperovitsj
Ik ben benieuwd :)

quote:
Originally posted by Zehra
Ik wou er nog traffic insteken maar toch maar nie gedaan :toothless

:sadgreen: :whip: :toothless
Belgian Bonzai
Me gaan ne keer kijken é :D
Zehra
al een eerste entry:

1. Jasperovitsj
eieregooie
Weet je wat, als ik win, mag Push de volgende contest maken :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium