return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Regi Penxten

Push2005
quote:
Originally posted by dj Elof
Hoe is het mogelijk dat een Albert Motard wekenlang op één stond in de UltraTop 40? Ondanks het feit dat iedereen het zo hard afbreekt (me included :o ). Er is toch een markt voor? Of zijn alle kopers van cd singletjes domme boere trienen die geen bal van muziek kennen?

Ik vond het anders een behoorlijk grappig ventje; dat trekt aan zeker ?

En wat dat bashen op Regi's uiterlijk betreft; want dan richt ge u vooral tot mij ;); da is nie 100% gemeend. Het heeft niets te doen met wat hij producet of zijn andere talenten. Zijn vroegere platen vond ik zoals anderen betrekkelijk goed.

Dat lachen met zijn gezicht daar heb ik zeker het recht toe. Ik zeik Regi niet af omwille van wat hij allemaal bereikt heeft, dusja... Daarvoor moet niemand zich aangesproken voelen. Er bestaan ook genoeg foto's waarin Bush vergeleken wordt met een aap hé. Da's gewoon funny :p
domineesje
quote:
Nu snap ik waarom het andere topic bestaat :p

neen toch niet had niet het nog niet gezien
xxx
domineesje
quote:
Probeer hier maar eens de CD single van Paul van Dyk - The other side te pakken te krijgen!

laat staan de full cd, drie weken op moeten wachten :mad: en is voor mij "the cd of the year" zo nu weet gulle ook wat ik niet commercieel vind ;-)
xxx
dj Elof
Push2005, ik had het zelfs niet gezien dat jij het was. Doet er niet toe. Ik denk dat jij ook niet graag op je uiterlijk beoordeeld wordt. Het stoort mij gewoon dat iemand Regi afbreekt omdat 'm zogezegd lelijk zou zijn. Stel u nu eens voor dat hij mee leest hier? Please be respectful to people.

Kijk, Regi heeft er voor gekozen om een commerciële richting in te slaan. Moest ik nu wat slimmer zijn, ik zou dat ook beter doen, want dat is het enige dat scoort in België. Ik maak een jump plaatje (dj Elof - On the ceiling :haha: ) en begin jump te draaien. Boekingen verzekerd! Ik kies er momenteel voor om die richting niet uit te gaan, maar niets zegt dat ik ook begin te wennen aan jump en het misschien zal beginnen draaien? ... Hmm.. for the record, your honour, please strike the last sentence. Ik zie mij niet echt die richting uit gaan. Eerder naar electro house, dat genre spreekt mij tegenwoordig ook aan.

Maar soit, mijn punt is: ik begrijp dat mensen, dj's of producers, kiezen voor die richting. Zeker als je er succesvol in bent.
Push2005
quote:
Kijk, Regi heeft er voor gekozen om een commerciële richting in te slaan. Moest ik nu wat slimmer zijn, ik zou dat ook beter doen, want dat is het enige dat scoort in België. Ik maak een jump plaatje (dj Elof - On the ceiling :haha: ) en begin jump te draaien.

Dat noem ik niet slimmer zijn. Ik weet niet hoe het bij u ligt; maar persoonlijk zou ik me véél meer geflatteerd voelen om door een paar honderden fans werkelijk diep gerespecteerd te voele doordat je loyaal blijft aan het trance genre, waar je altijd al een passie voor gekoesterd hebt; of plots een hit zou maken die iedereen draait, maar waarbij je toch een hit tussen de andere bent en er niet echt wordt stilgestaan bij je ...

Ik snap het probleem wel dat er brood op de plank moet komen; en dat het als trance dj in belgië moeilijk ligt om aan inkomsten te geraken; maar juist daarom alleen al heb je mijn respect... en iemand als regi bvb NIET meer !

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium