|
|
| Dark Apostle |
| Van mijn part mag Regi voort Dance blijven maken, maar dat hij dan in godsnaam iemand pakt die echt een "omg" stem heeft, grootste probleem van al de huidige dance producties is voornamelijk het feit dat meestal die meiskes niet over een noemenswaardig zangtalent beschikken. Enfin imo hé. |
|
|
| Sh!fty |
Heeft iemand die laatste aflevering van Regi's world gezien :tongue2 ? (nie mijn favoriet programma, ma kvin da best geinig :rolleyes: )
The man behind Milk Inc liet Regi de noten en tekst van Go To Hell horen
m.a.w. hij produced zijn tracks niet meer zelf
(het was btw in fruity loops dat die tracks gemaakt worden)
nu voor ge Reggi afbreekt moet ge u zelf es in zijn plaats stellen
Als trance diehard zwete en zwoege om te kunnen leven of
een bepaald gehalte van plat succes behalen en dan regelmatig naar zonnige oorden gaan, een week vol met helikoptervluchtjes, jetskieën, en andere toestanden.
En terbij doet gulle allemaal ofda goeie trance onmogelijk te maken is en het kleinste kind commerciele muziek kan make
Bij mij zou die keuze rap gemaakt zijn
kvond I don't care best leuk om op een party te hore :toothless
Aan Regi voor als je het zou lezen:
Push is jaloers en eigelijk droomt hij ervan om jou te zijn :p |
|
|
| Tiger777 |
Ik wil ook rijk worden  |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Push is jaloers en eigelijk droomt hij ervan om jou te zijn :p |
Eigenlijk wel; gebt me door ... kben alvast aant sparen voor een extreme make-over incl. een serieuze facelift :p |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Eigenlijk wel; gebt me door ... kben alvast aant sparen voor een extreme make-over incl. een serieuze facelift :p |
ga je solliciteren voor nieuwe zangeres van Milk Inc? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|