return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Regi Penxten

Tiger777
Gert verhulst?? Diene gore smeerlap. Eerst in den top 100 van de rijkste mensen van belgie geraken door arme kindjes en hun ouders te pluimen en dan zijn vrouw noges bedriegen met die roste van K3 oek. En nu heeftem danny verbiest oek al buitegesmeten waarschijnlek puur uit winstbejag. :whip:
Push2005
quote:
Originally posted by Tiger777
Gert verhulst?? Diene gore smeerlap. Eerst in den top 100 van de rijkste mensen van belgie geraken door arme kindjes en hun ouders te pluimen en dan zijn vrouw noges bedriegen met die roste van K3 oek. En nu heeftem danny verbiest oek al buitegesmeten waarschijnlek puur uit winstbejag. :whip:

Lol; en Gert leek altijd zo'n vriendelijke mens.

Doet me beetje denken aan Bassie en Adriaan. Bassie werd verdacht van pedofilie en Adriaan zat in de bak voor belastingsfraude :D
InTeXoR
danny verbiest heeft thans zelf z'n aandeel van studio 100 verkocht en die heeft nie te klagen want die kan gaan rentenieren nu :)

(jaaromzet studio 100: meer dan 100 miljoen euro in 2003 ;) aan die klein manne is geld te verdiene)
Eagle`
quote:
Originally posted by MikeVee
Diene griek uit Luilly & Marleen :eyes:

waha een goeike

Diee joepiesite is echt werelds trouwens, thx for the gossip zehra

quote:
Hoi Joepie, ik ben een jongen van 15. Mijn vrienden praten soms over de grootte van hun penis. Ik word daar heel onzeker van want de mijne is maar 14 centimeter als ik een erectie heb. Ik ben bang dat hij te klein is. Kan hij nog groeien?

Onzekere jongen

De lengte van je penis is perfect normaal voor je leeftijd, hij is helemaal niet te klein. En hij groeit ook nog door tot je achttiende. Het kan dus dat hij nog iets groter wordt. De gemiddelde lengte van de penis in erectie van een volwassen jongen ligt tussen de 15 en 17 cm. Als je penis toch niet meer zou groeien, moet je je ook geen zorgen maken. Voor de meeste vrouwen is de grootte van de penis niet belangrijk.

Bron

putain :wtf:

edit: for the record, da was ni mijn vraag ofzo, meeuh :p
Toni_D2
quote:
Originally posted by Zehra
Weet nie. Blijkbaar nie want:

Inhoud deze week:
- Paris Hilton en Stavros vrijen schaamteloos op het strand!

Let op de vinger! :eek:
http://www.flurl.com/uploaded/Paris_Stavros_2833.html

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium