|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Zehra
- Paris Hilton en Stavros vrijen schaamteloos op het strand!
|
Diene griek uit Luilly & Marleen :eyes: |
|
|
| Kaidreas |
lully en marleen :eek:
hahaha sorry, wat een kinderachtige grappige mop :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
Inhoud deze week:
- De eerste keren van Lien Van de Kelder alias Sofie uit 'Thuis'.
|
Das iets voor Mellow_head :stongue: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Btw: ik denk niet dat het nog lang duurt vooraleer Milk Inc gaat splitten, want die Linda en Regi komen alles behalve goed overeen. |
Splitten? Regi Linda buitengooien en een ander poepke (Katerine?) aannemen klinkt beter... ma denk ni dat snel zover ga komen, zal altijd wel stress zijn ma die komen goe overeen denk ze (anders kooptem geen sex-toys me afstandsbediening voor hare verjaardag)
en idd, me iemand zijn uiterlijk lachen ist makkelijkste da ge kunt doen. ma vind dien nog zo slecht ni om op te feesten :o en commercieel eeft dien da volges mij ni slecht bezien... alsk door ne milk inc. en voor de meesten hier 'cheesy-plaatjes' ne porsche kan kopen, een kast van een huis en ne mega jacuzzi... zouket ook doen.
dien gast is binnen, waarschijnlek zijn de meesten gewoon jaloers op zijn succes... (zouden ze op het plopsa-forum Gert Verhulst afbreken omda ze samson, k3, big & betsy etc. ni goe vinde?) |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das iets voor Mellow_head :stongue: |
+tetn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|