|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Heb ik speciaal bij Amazon DE besteld indertijd omdat ik dit echt een super nummer vind. Lekker catchy en plezant om naar te luisteren. Steekt nog altijd in mijn auto. Op TopRadio hebben ze 'm welgeteld twee keer gedraaid. Ik had de CD daar een weekje afgegeven. |
erg, moet het alledagen eens horen of loop niet gelukkig ;-) |
|
|
| domineesje |
| begin me nu af te vragen of ik een rare smaak van muziek heb???:rolleyes: |
|
|
| dj Elof |
Domineesje, ik wil de thread niet off-topic maken, maar ik heb de verkoopcijfers gezien na één week in België en het is bedroevend laag. Het is een cijfer in de tientallen, dus echt twee keer niets. Als ik dan zie hoe het loopt in NL en Engeland, dan snap ik perfect waarom Bonzai zei: wij gaan vanaf nu via ZYX in Duitsland.
Anyway... mijn topic was nog niet koud of ik kreeg een mail met een promo binnen van JumpBeats:
DANNY DE SHORE » Everybody «
New Danny de Shore product ready for the floors! Incl. banging hard mix from australians deejay and producer "S Dee"
Give me your power & feedback soon!
Ik beluister net de originele mix en wat heeft men gedaan? Een trance nummer met synths en opbouw en alles erop en eraan, voorzien van een jump beat. Weer iemand die door heeft wat hij moet doen om vlug te scoren: cross over maken tussen trance en jump.
Ik ga toch Airwave proberen te overtuigen om een jump trance plaat te maken! Grapje...
:happy2: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik ga toch Airwave proberen te overtuigen om een jump trance plaat te maken! Grapje...
:happy2: |
een geluk dat grapje is :) |
|
|
| dj Elof |
| Ik heb preview link gevonden van die Danny Shore, weliswaar in lage kwaliteit: HERE |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|