return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
JP & New waves Nederwiedewiedewiet Grow and Information Topic

robin
whehe oke dat had ik niet verwacht :) dus je deed het eigenlijk alleen voor de lol van het kweken (en voor die vrouw dan)?

Ga je zelfs niet even proeven dan? ooit wel geblowt?
New Wave
quote:
Originally posted by robin
whehe oke dat had ik niet verwacht :) dus je deed het eigenlijk alleen voor de lol van het kweken (en voor die vrouw dan)?

Ga je zelfs niet even proeven dan? ooit wel geblowt?

Ja was meer voor de lol.
heb paar jaar geleden wel geblowd maar hoef het denk ik niet zelf. Al ben ik benieuwd naar mijn eindresultaat.
Eindresultaat zal denk i kniet zo goed zijn omdat d eplant niet echt helemaal goeie grote volle toppen heeft. Weer heeft niet meegewerkt.
maar misschien is het wel goeie . :p toppen zijn klein maar ziet er wel redelijk uit.

Dat die vrouw me wiet wilde hoorde ik vandaag pas. :)
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Optyfen met die troep, het is drugs klaar uit. Moeten er nog meer gezinnen kapot gaan erdoor en mensen levens geruineerd worden erdoor..? En maar blijven beweren dat zo af en toe een blowtje geen kwaad kan, tuurlijk kan het geen kwaad, lijkt alleen maar zo :rolleyes:

mr kort door de bocht....
Er zijn zeer zeker mensen bij wie het blowen de overhand heeft genomen in hun dagelijks leven maar er zijn genoeg mensen die wel weten wat ze doen.

Tim neem je wiet anders ff mee de 19e ken wel wat kenners die het willen uitproberen :D
New Wave
quote:
Originally posted by magrec

Tim neem je wiet anders ff mee de 19e ken wel wat kenners die het willen uitproberen :D

Het zal rond die datu,m wel helemaal droog zijn. Ik zal wat voor jullie meenemen. :p Kunnen ze het proeven, ben namelijk best benieuwd :p
jp
Voor vragen over coke, ghb, xtc, heroine, lsd, speed en ketamine mag je ook bij mij wezen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland