|
|
| New Wave |
Als het legaal zou worden dan zal je niet zo makkelijk gewoon kunnen telen. Ik denk dat je eerst een vergunning moet aanvragen. Aanvraag zal dan geld kosten en vergunning zal ook wel geld gaan kosten. Het blijft een drug. Denk niet dat je vrij mag kweken. Wellicht mag je misschien 1 plantje thuis hebben staan ofzo. Maar kan zo zijn dat je als 'teler' inderdaad belasting moet gaan betalen. Zou errug goed zijn voor de staatskas. :p
Heb op dit moment een dienblad helemaal vol met toppen :p |
|
|
| Chicane |
| Optyfen met die troep, het is drugs klaar uit. Moeten er nog meer gezinnen kapot gaan erdoor en mensen levens geruineerd worden erdoor..? En maar blijven beweren dat zo af en toe een blowtje geen kwaad kan, tuurlijk kan het geen kwaad, lijkt alleen maar zo :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Optyfen met die troep, het is drugs klaar uit. Moeten er nog meer gezinnen kapot gaan erdoor en mensen levens geruineerd worden erdoor..? En maar blijven beweren dat zo af en toe een blowtje geen kwaad kan, tuurlijk kan het geen kwaad, lijkt alleen maar zo :rolleyes: |
agutagut, wat een azijnpisser. Misschien moet je eens realiseren dat dit spul voor vele mensen ook een verlichting is in een pijnlijke leven! |
|
|
| robin |
Mwa zo af en toe kan ook helemaal geen kwaad.. maar daar blijft het vaak niet bij :')
een hoop mensen kunnen geen maat houden/prioriteiten stellen dat weet jij ook wel new wave.. ik ken iig genoeg vage figuren die alles compleet vernaggelt hebben (en die dat dan ook niets kan schelen) omdat ze altijd stoned waren/geld 'regelden' om altijd stoned te zijn.
Geestelijk is blowen echt wel verslavend.. (persoonlijk vind ik het wel zwak als je geen maat kan houden wat betreft blowen.. kom op zeg.. dan maar even niet blowen, lekker belangrijk :o ) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
Mwa zo af en toe kan ook helemaal geen kwaad.. maar daar blijft het vaak niet bij :')
een hoop mensen kunnen geen maat houden/prioriteiten stellen dat weet jij ook wel new wave.. ik ken iig genoeg vage figuren die alles compleet vernaggelt hebben (en die dat dan ook niets kan schelen) omdat ze altijd stoned waren/geld 'regelden' om altijd stoned te zijn.
Geestelijk is blowen echt wel verslavend.. (persoonlijk vind ik het wel zwak als je geen maat kan houden wat betreft blowen.. kom op zeg.. dan maar even niet blowen, lekker belangrijk :o ) |
Klopt, maar er zijn ook mensen die wel verstandig met dit spul om gaan. Dus ik vind de reactie van Chicane een beetje overtrokken. Mijn wiet gaat trouwens zonder enige verdiensten naar een vrouw die het elke avond gebruikt om de pijn te verzachten. Ik blow zelf niet en verkopen is not done. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|